Affinitone od Maybelline

Na tento make-up jsem narazila v DM, kde byl k němu v akci pudr zdarma.
Když jsem viděla stojan, hned jsem se k němu vrhla a vyzkoušela. Balíček jsem si vzala a už mám několikáté balení, z make-upu se stala moje stálice.

  • Make-up Affinitone:
Konzistence je hodně řídká, toho jsem se hned lekla a myslela si, že nebude stát za nic ( přijde mi, že řídké make-upy téměř nekryjou), ale to byl omyl. Kryje velmi dobře, neni problém vrstvit a i přesto vypadá na pleti přirozeně a hezky ji sjednotí. Nevytvoří Vám žádnou masku, nezalézá do pórů. Je lehoučký, podle mě naprosto dokonalý na léto.

Obsahuje vitamín E, díky tomu pleť hydratuje a chrání ji před škodlivými vlivy. Jak jsem psala výše, mám už několikáté balení a nedám na něj dopustit, naprosto mi vyhovuje. V Rossmannu jsem ho viděla snad za 250Kč, ale jsou na něj hodně akce, takže vždy se mi ho povedlo sehnat tak o stovku levněji.

Obsah: 30ml
Cena: 199Kč
Hodnocení: 5/5


  • Pudr Affinitone
Jak už jsem se zmínila, k make-upu byl zdarma pudr a to odstín 24 Golden beige, který je poměrně tmavý, to mi vyhovuje. Stejně jako make-up, i pudr obsahuje vitamín E. Má lehoučké složení a díky tomu může pleť volně dýchat. Nijak zvlášt nepráší, asi jako většina pudrů.

Nemám ráda pudry, které nekryjí, alespoň trochu. Affinitone lehce krycí je, super přilne k pleti, nezalézá do vrásek a co se týče zmatnění, tak s tim též nemám problém. Pleť po nanesení vypadá hezky sametově, je zmatněná a docela i příjemná na dotek.

Má praktické balení, které je z bytelného plastu, obsahuje zrcátko a houbičku, ta šla ale hned pryč, přišla mi k ničemu. Naprosto ideální pudr do kabelky.
Obsah: 9g
Cena: 170Kč 
Hodnocení: 5/5

1 komentář:

  1. Tak to byla dobrá akce, pudr zdarma. To bych potřebovala :) Jinak s tím make-upem jsem taky spokojená, i když je hodně řídký (což by mi nevadilo, ale to ho mohli udělat s pumpičkou a ne v tubě, kde je pak opatlaný celý víčko). Zajímal by mě i ten korektor, i když si nejspíš nakonec přece jen koupím ten Fit me :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...