Fototesty

Ty z Vás,které rády fotí,jsou v nějaké agentuře,tak vědí,že agentury chtějí fototesty po modelkách.
Takový fototest jsem líčila pro agenturu Unique one. Na focení přišly dvě slečny,které si agentura vybrala a chtěla po nich fotky.
Jednoduše řečeno,jednalo se o beauty líčení,které se zaměřuje na tvář,make-up a hlavně přirozenou krásu modelky. Toto líčení je pro vizážistku opravdu přínosné a já osobně ho líčim opravdu ráda.

1. look - jedná se opravdu o přírozené líčení,kde se sjednotí pleť,zmatní,lehce se zvýrazní řasy a rty. Make-up jsem použila opravdu lehký,aby nevytvořil slečně masku,řasenku od L`oreal a lesk od Sephory.


2. look - stejný jako první,jen výraznější rty a culík,aby slečně vynikl obličej.


3. look - Tady se zvýraznily oči,udělala se sexy kočičí linka tekutými linkami značky Dermacol.


Tak a slečna má fotky pro svou prezentaci. :)

4 komentáře:

  1. Pěkné, pěkné :) Máš na to kurz nebo jak si se k tomu dostala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Jen jsem byla u vizážistky,aby mi řekla nějaký základy. Jsem samouk,nad kurzama teprve přemýšlim,jestli jsou vůbec k něčemu,takže až budu mít navíc deset tisíc,jdu do toho. :D

      Vymazat
  2. Ahoj, zajímavá práce:) Jak jsi se k ní dostala?
    Bibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Děkuji. K práci vizážistky? No nejprve jsem se věnovala fotomodelingu a jelikož spousta fotografů,ale i modelek chce a potřebuje na fotografii vizáž a kosmetika je něco pro mě,tak jsem se rozhodla,že začnu líčit. A bylo to. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...