Slevy,slevy,slevy

Tak i já se rozhodla,že mrknu do obchodů na povánoční slevy. A rozhodně jsem dobře udělala.
Co tedy nového v mém šatníku?

1. Sako New Yorker - Tohle je moje první sako vůbec a jsem z něj nadšená. Elegantní,fialové-to je přesně moje barvička. A cena? 249Kč,zlevněni z 499Kč,no nekup to. :D
2. Tílka Gate a Fishbone - Mám ted spousty svetrů a nemám pod ně co nosit,takže jednobarevná tílka se hodí. Za obě tílka jsem nedala ani dvě stovky.
3. Lak Essence - Laky miluju a růžový mám velkou spotřebu. Odstín Ultimate pink.


4. Tmavé džíny - Též z New Yorkeru,tmavě modré a cena? Krásných 248Kč
5. Světlé džíny - Tak tady se snad radši neptejte odkud. :D Ty už byly trochu dražší,428Kč,ale dělají krásnou postavu a nemohla jsem je tam nechat.
6. Spodní prádlo - Na spodní prádlo jsem trochu ujetá,takže jsem neodolala a černá je sexy a elegatní zároveň. :)
7. Kniha Čekání na lásku - Jsem knihomol,takže mám nový kousek v knihovně. Cena 89Kč

Co vy? Co jste všechno ulovily v povánočních výprodejích?

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...