Garnier - Pure active peeling

Na akné netrpim,to samé černé tečky,mám pleť poměrně dobrou,ale i tak ji dopřávám péči v podobě peelingu. Můj oblíbený peeling a momentální,který používám je od Garnier z řady Pure activ.
Řada Pure activ je určená pro mastnou a problematickou pleť se sklonem k akné.

Díky mikrogranulím a kyselině salycilové účinně bojuje proti akné a stopám po nich. Kyselina salycilová je obsažena ve 2%,je to jedna z nejúčinnjěších antibakteriálních látek. Také odstraňuje stopy po nedokonalostech díky Herbarepair,což je výtažek z brusnice borůvky,který má hojící a regenerační účinky.

Peeling má gelovou konzistenci,vlastně je to modrý gel s tmavějšíma částečkama. Jen upozornění,ne každému musí sedět,má silnou peprmintovou vůni(pro mě spíš puch),může Vás po něm obličej pálit.
Peeling se nanáší na lehce navlhčený obličej a poté se přibližně 1 minutu krouživými pohyby vmasíruje a pak už jen opláchnout. Ovšem,nezapomeňte si pak obličej namazt krémem,peelingy samy o sobě docela vysušují.
Na obalu je napsáno,že se má každý den,používám ho 1x max 2x týdně,nevim no,podle mě by se to s peelingem přehánět nemělo,dře kůži a v pozdějšim věku můžou na pleti prosvítat žilky,které by prosvítat neměly.
Na závěr,peeling od Garnier používám už poměrně dlouho,pár let určitě a sedí mi,balení vydrží na dlouho a ple´t mám po něm krásně jemnou.

Obsah: 150ml
Cena: cca 130Kč
Hodnocení: 5/5

1 komentář:

  1. hezký článek :) také jsem mívala tento peeling :)
    přidala jsem se mezi tvoje čtenářky, ráda bych tě pozvala ke mě na blog :) budu moc ráda když se také přidáš mezi moje čtenářky, onlygirlnn.blogspot.com :) měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...