Hydratační maska s minerály od Ryor

V zimě je třeba o pleť a pokožku výrazně pečovat,hlavně co se hydratace týče.
Tuto masku nabízí Ryor,česká přírodní kosmetika. Maska patří do řady Intenzivní ošetření pleti.
Hned na začátek napíšu, že je vhodná pro všechny typy pleti, od suché až po mastnou a také pro všechny věkové kategorie. Obsahuje minerální látky a extrakty z mořských řas.

Nemám ráda slupovací masky, jsem asi levá a nikdy mi nejde pořádně sloupnout, proto je tahle maska pro mě velice vhodná. Neslupuje se. V silnější vrstvě se nanese na pleť, nechá se 20 minut působit a poté se jen rozetře jako krém, nebo můžete omýt, je to jen na Vás.

Má příjemnou, jemnou vůni a pleť je opravdu hydratovaná,neměla by pleť mastit, ale pouze hydratovat. Po použít pleť ale mastná je, a to ještě po několika hodinách. Takže nedoporučuji používat ráno, kdy se pak potřebujete namake-upovat.
V silnější vrstvě vypadá jako krém, po rozetření zprůhlednatí. Pleť je hezky hydratovaná, příjemná na dotek. Masku jsem si oblíbila, sedí mi a nemám ji co vytknout.

Obsah: 100ml
Cena: 126Kč
Hodnocení: 5/5

3 komentáře:

  1. Tuhle masku si taky hodlám někdy pořídit. Líbí se mi představa, že se nemusí omývat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, ale bohužel mi masky nějak moc nepomáhají..:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...