Nedělní beauty líčení

Tak v neděli jsem byla po delší době líčit. Jednalo se o beauty líčení,jak už jsem v jednom článku psala,je velmi přínosné pro portfolio vizážistky.
Modelka Lucka je krásná slečna,stíhlounká s hezkym obličejem,takže bylo hned jasné,že fotky s ní budou parádní. K tomu šikovnej fotograf a je to. :)

Tady pár backstage fotek,na mě moc nekoukejte,vypadám hrozně. :D


První make-up byl jednoduchej,pouze výrazná černá linka,tu jsem použila tekutou od Dermacolu,až tekutý nemám ráda. Na řasy řasenku od L`oreal Volume million lashes.
Make-up pro focení používám Dermacol cover,který krásně kreje a na tohle je ideální. Tvářenka Sephora a rtěnka také ze Sephory z velké profesionální palety. A nesmí se zapomenout na transparentní pudr Balea.


Druhé líčení jen o trochu váraznější,místo linky stíny v krásné modré barvě. Stíny jsou z paletky Sleek,pak předělat barvičku na rtu,rtěnku jsem použila od TCW,přepudrovat a je to. :)

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...