Nová kolekce Snow Jam

  
V drogeriích Rossman už můžete naleznout novou limitovanou kolekci od značky Essence z názvem Snow Jam.
Tuhle limitku jsem netrpělivě očekávala,chtěla jsem snad všechno. Konečně jsem se dočkala a rozhodně nebyla zklamaná.
V košíku skončily dvoje pěnové oční stíny, tužka na oči, dva laky, krém na ruce a balzám.
Balzám nádherně voní a krém také.
Až ozkoušim,těšte se na recenze. :)

+ ještě na vyzkoušení podkladová báze pod oční stíny

6 komentářů:

  1. Já chtěla koupit krém na ruce a mini pilníčky ale bohužel už byly vyprodané :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás byl celej stojan uplně plnej,ještě nechyběl jedinej produkt. A krém na ruce vypadá moc dobře.

      Vymazat
  2. Teda, ty ses zásobila :) Nad tím modrým lakem jsem též přemýšlela, ale nakonec jsem usoudila, že mám laků dost ;) Ale oboustranné tužce jsem neodolala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dost všeho,ale tomuhle proitě nešlo odolat. :)

      Vymazat
  3. krásna kolekcia,škoda,že k nám sa opäť ako inak nedostane :/

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...