Nové kousky

Tak dneska jsem si domu přitáhla uplně narvanou tašku oblečení,plus ještě plnou kabelku. Jsem nadšená.
Takže co je nového?

 
Džíny Diesel,Replay a DKNY
Trička Marc O`Polo a More & More - Jednoduché s proužky


Jednobarevná tílka Tatum - Těch není nikdy dost

Dva svetříky Ralf Lauren
Svetr Esprit a Pietro Filipi

Černé elegantní sako Un deux trois
Proužkované sako Joop
Manšestrové sako Marco O`Polo
Nepromokavá bundička More & More

Elegantní šedé sako Calvin Klein
Košile Cinque a Hilfinger

Musim asi trochu vyklidit skřín,svetříky už nemám kam dávat. Největší radost mám ze sak,nedáývno jsem si koupila jedno fialové,tak ted mám i jiné barvičky. :)

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...