Oční stíny Glam`eyes HD

Dávám přednost studeným výraznějším barvám,ale díky této paletce od Rimmel jsem si oblíbila i teplé odstíny.
Asi na první pohled Vás zujme desing. Na paletce najdete čtyři sladěné odstíny,jak už jsem psala,mám teplé hnědé odstíny. Od béžové až po tmavě hnědou.
Stíny jsem super pigmentované,neni problém dosáhnout s nimi výrazného líčení. Je možné použít je i na mokro,stačí jen namočit lehce aplikátor. Aplikátor je u stínů pěnová houbička,ale poměrně dobře se s ní pracuje,je zarovnaná do špičky,takže se s ní dostanete i do nejmenšího odstínu na paletce. Tu malou část bych trochu vytkla,jelikož obyčejnýma pěnovýma aplikátorama,nebo i štětcema se musí docela dolovat.
Stíny slibují výdrž až 10hodin,to potvrdim,vydrží mi celý den bez slití.
Balení: 2,9g
Cena: Myslim,že se ted v drogeriích dají sehnat za 99Kč
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...