Silvestrovská oslava a make-up

Můj Silvestr se nesl v duchu masek. A proč to dělat jednoduše a koupit si obyčejnou masku přes hlavu,když to jde složitě.

Začla jsem s nehty,nechtěla jsem obyčejné jednobarevné,ale jelikož nehty nemám nijak extra hezký,hrozně se mi lámou,tak na nějaký krásný malůvky můžu zapomenout. Tak aspon tohle.
 
Strejda ještě po mě chtěl jizvu na ruku,takhle vypadala příprava:
A jaká vlastně byla moje maska? Mrtvá nevěsta trochu jinak... :)
Na make-up jsem použila bodypaintingové barvy-bílá,černá,červená a na maneší detaily linku ve fixu a červenou konturovací linku,se kterými se pracovalo líp než se stětcem.
Tak takhle vypadal základ,mohla jsem jít i za pandu. :D
A po hodině je dílo hotovo,občas se teda mazalo a přemalovávalo,ale dopadlo to myslim dobře. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...