Syoss Volume lift

Přijde mi,že šampony Syoss moc velkou oblibu nemají. Já dostala k svátku od této značky jak šampon,tak balzám a ještě k tomu super kartáč.
Syos nabízí více druhů,můžete si vybrat šampon určený pro lámavé,suché,jemné,nepoddajné,či s lupy. Rozhodně je z čeho vybírat.
Já dostala Volume Lift,který je určen pro jemné a oslabené vlasy.

Šampon i balzám krásně voní,taková zvýkačková vůně,i když na vlasech to pak znát moc neni.
Neobsahuje silikon, což ocenuju,jelikož moje vlasy mají objemu už tak dost. Vlasy jsou po umytí krásné.
Někdo má rád, když šampony hodně pění, šampon pění opravdu dost. Co se ale balzámu týče, tam žádnou pěnu nečekejte.

Před tímto šamponem jsem používala Schaumu a ta mi vůbec nesedla,ted mám vlasy hezké,bez lupů.
Já osobně jsem spokojená,takže značku Syoss rozhodně nezavrhuju a klidně zkusim i další,či znova koupim zrovna tenhle.

Objem: 500ml
Cena: na netu se dá sehnat za 99Kč
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...