Fialové líčení

Fialovou barvičku mám ráda a nosim ji často i na očích. Ted tady najdeme moje včerejší líčení,je to jednoduché,nějaké opravdu extravagantní,pracné tak často nedělám.

Na celé víčko nanesu světlý stín(ať už bílý,nebo světlejší odstín fialové),k vnější straně zhruba do půlky víčka dám tmavý fialový a rozblemcám tak,aby nebyl vidět přechod. Pak jsem ještě uplně na vnější stranu dala černý a též pořádně rozetřela,jak vidite,ten černý hodně splynul s fialovým a na fotce neni téměř vidět,ale je tam. :) Světlý stín by se měl nanést i do vnitřního koutku,to ale nedám,jelikož hodně slzim a do očí si stále sahám,takže by to moc velký efekt nemělo.Fakt už jen černá spodní linka,vnitřní bílou linku na rozzážení oka,řasenka a oči mám hotový. Jak jsem psala,nelíčim se nijak složitě a zdlouhavě.
Jinak na tvář jsem použila krém,make-up,poté tvářenku a to vše zafixovala pudrem. Ano,žádně podkladové báze nepoužívám. A ještě rty nabarvila rtěnkou.

 

Co jsem použila:
Stíny: Ruby Rose
Tužka: Černá glitrovaná a bílá od Avonu
Řasenka: Lumene
Krém: Ryor
Make-up a pudr: Maybelinne Affinitone
Tvářenka: Essence Class of 2013
Rtěnka: Avon

4 komentáře:

  1. Já fialovou na očích totálně zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám na očích skoro pořád. :)

      Vymazat
  2. Myslím, že ti opravdu moc sekne! Já mám popravdě nejraději hnědé stíny, ale fialové si občas taky nanesu, a myslím, že je to příjemná změna vždycky :)
    www.callmeketrin.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já raději barvičky,ale občas hnědé taky dám. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...