Hydrofilní odličovací olej od Saloos

Přiznám se, že jakmile jsem tento olej vyndala z Ladyboxu, okamžitě jsem ho zavrhla. Nemám ráda oleje.
Ale, když už se mi doma válí, tak jsem přece jen neodolala, zkusit se má všechno. A nakonec jsem dobře udělala.
Olejíček příjemné voní, mám Tea tree se svěží citronovou vůní. Zrovna tenhle je vhodný pro problematickou a mastící se pleť, tea tree totiž působí proti akné, čistí, dezinfikuje a zklidňuje akné.
Obsahuje bio slunečnice,100% esenciální oleje a vitamíny A,E,F.

A použití: na vlhký tamponek se nanese několik kapek, spolu s vodou olejíček vytvoří mléčnou emulzi, která pleť dokonale vyčistí. Samotným olejem to tolik nejde, musíme jedině nanést velké množství, malé spíše pleť dře(ozkoušeno:D). Takže zůstaneme u doporučeného návodu.

Zvládla jsem odlíčit i oči, stačilo pouze párkrát přejet a stíny, linky i řasenka byly pryč. Pokud ale oči máte citlivý, nemyslím, že je to úplně ideální. Olej mě příjemně překvapil, moc dobře odličuje, je velmi příjemný na pleti a krásně voní.
Obsah: 50ml
Cena: 69Kč
Hodnocení: 4/5

5 komentářů:

  1. Já značku saloos naprosto zbožnuji. Hlavně vůně citronu jako máš ty!!!

    OdpovědětVymazat
  2. já mám levandulový a zatím jsem ho nezkoušela, moc se mi ani nechce :D ale taky na něj jednou dojde ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky nechtělo,oleje fakt nemusim. Mám doma ještě jeden vzorek nějakýho regeneračního a ten putoval okamžitě k mamče. :D

      Vymazat
  3. Máme doma spoustu těchto olejíčků a některé jsou opravdu super :)

    http://misinkoutek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každej chválí,asi jim budu muset dát šanci. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...