Menší radost za poslední dobu

V sobotu jsem byla na menšim nákupu. Chtěla jsem hlavně nové spodní prádlo(Valentýn se blíží:D),ale ne,jsem na prádlo docela ujetá,takže mi to samotný dělá radost. Ale to bych nesměla vlézt do Gatu,jakmile vejdu do tohohle obchodu,vždy odcházim s nějakym dalšim ujetým tričkem.
Ani ve svých 20letech nejsem schopná jim odolat. Ale zrovna v létě tyhle tílka zbožňuju a jejich zásoba stále narůstá.

Tílko Gate - 129Kč

Prádlo New Yorker - podprsenka cca 350Kč a kalhotky cca 179Kč

2 komentáře:

  1. Tedaaaa. To prádlo je vážně sexy a krásné. To byl super úlovek! Nic kýčovitého, decentní a hot! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Taky jsem z něj nadšená. Sice krajky nějak extra nemusim,ale tohle se mi líbí. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...