Moje objednávka z MUA

Už jsem se nemohla dočkat,dneska konečně dorazila.



1. BB foundation - Můj vůbec první BB cream,tak jsem na něj zvědavá. -  £ 2
2. Mozaikový bronzer - Ten chtěla spíše mamča,ale rozhodně vyzkoušim - £ 1,25
3. Intense Glosses - Lesků na rty neni nikdy dost,sice taky spíše pro mamču,ale dělíme se. :D £ 1
4. Sheer lip gloss - Lesku v tubě mám spousty,ale to neva,rozhodně se neztratí. - £ 0,5
5. Lip Boom - Rovnou ve dvou barvách,jedna růžová,druhá do hněda. Z jedné strany lesk,z druhé rtěnka. No vypadá to parádně a nádherně voní. - £ 1,50
6. Rtěnka - Opět dvě barvy,světlá a tmavě růžová - £ 0,5
7. Balzám na rty Sugar lips - Má tak sladký balení,rty mám poměrně suché,takže z něj mám radost. - £ 1
8. Řasenka Mega volume - Ráda zkoušim nové řasenky,ty se taky nikdy neztratěj - £ 1,50
9. Paletka stínů - Na tu jsem měla spadeno ze všeho nejvíc. A jelikož jsem na barvičky... £ 2       

7 komentářů:

  1. určitě napiš, až vyzkoušíš ten BB jaký je, vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo napíšu,ale trochu mě zarazilo,je ho tam snad jen půlka. :-/

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že ti objednávka taky dorazila :-) A toho BB creamu tam vážně moc není a přijde mi už trošku do makeupu, je takový hutnější ale jinak je fajn. A jsem zvědavá, jaká bude ta řasenka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trvalo to dýl no,jelikož mi to objednávala jedna slečna,tak to šlo ještě přes ni. :)
      Já furt mačkala,téměř celej promáčkla,mamča už se smála,že stále nic. Fakt je ho opravdu malinko. Řasenka vypadá dobře,má úžasnej štěteček. :)

      Vymazat
    2. Tak to já tam toho tak málo nemám, zatím to jde vymáčknout ještě dobře :D

      Vymazat
  3. Teda, taky máš slušnou sbírku! :) Já jsem taky objednávala..Na kosmetiku jsem zatížená, kór, když je tak super pigmentovaná jako například jejich stíny :) Hezký článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...