Kulturní tip: muzikál Klíč králů

Po delší době jsem se zas dostala do divadla,konkrétně na muzikál. Muzikály miluju,dřív jsem chodila často,měla jsem totiž lístky od školy. Ted jsem hodně mluvila o Klíči králů a jelikož přítel měl možnost z práce lístky sehnat levněji,tak je vzal. Lístky jsme měli snad měsíc dopředu a já se nemohla dočkat.
A ted něco málo k muzikálu...
 

Autoři: Daniel Landa,Mirjam Landa a další...
Oficiální popis:
Ve Městě středů, ve kterém se obyvatelstvo skládá z Lidí, Elfů, Upírů, Ušounů a Zombíků, vyschne jednoho dne náhle jejich jediný pramen vody. Způsobí to ve městě přirozeně velký chaos. Vypadá to proto nejdřív jako štěstí, že nepříliš oblíbení Orkové začnou prodávat ve městě vodu, kterou vezou ze svých dolů za lesy. Její přemrštěná cena ale vede k velké nespokojenosti.
Proto se sejde již zaprášená Rada králů, ve které je každá zmíněná skupina zastoupena svým králem. Králové jsou evidentně zoufalí a nezvyklí cokoliv ve městě řešit. Nepříliš bystrý král Ušounů, spíš náhodně zmiňuje knihu, která byla nalezena pod vyschlým pramenem vody.
Kniha vzbuzuje eminentní zájem hlavně u krále Upírů. Tuší, že se kniha neobjevila náhodou. Ale pro její rozluštění se musí oslovit velký Čaroděj Strig, který žije léta mimo společnost.
Čarodějka podob Efine je jedinou osobou, která srkryt tajemného čaroděje zná. Rada ji prosí o pomoc.
Efine vyhledá Striga a vyřizuje mu prosbu Rady. Tím nastane odpočet k osudové věštbě.


Takhle to vypadá jako krásná pohádka,jenže je provedena hodně moderně. Setkáte se tam se zhulenýma elfama a upírama v latexových šatech a sem tam nějaká ta vulgarita,která mi tam neskutečně vadila.
Možná kdyby to bylo udělaný klasicky jako fantasy-elfové,skřítci,králové,líbilo by se mi to víc.

A co se týče obsazení,doufala jsem,že chytneme Petra Koláře,Pepu Vojtka..Koláře mimochodem zbožňuji, kor co se týče muzikálů. Druhé obsazení pro mě představovalo naprosto neznámé zpěváky.
Když jsem si kupovala program s aktuálním obsazením a podívala se,málem mě kleplo. Samozřejmě se jednalo o druhé,kde jediný známý zpěvák byl Vilém Čok. Byla jsem trochu zklamaná,přece jen,když je tam herec,kterého znáte je to trochu o něčem jiným. Ale třeba takový Ondřej Izdný,který hraje krále jezer byl super,za toho jsem byla i ráda. Ostatní zpěváci taky parádní,role jim naprosto sedly,ale známá tvář je známá tvář.
Jinak muzikál bude mít pokračování,je rozdělen na části,takže první část je bez konce.


Obsazení:
STRIG – Čaroděj ohně - Josef Vojtek, Tomáš Trapl
GRG – Král skřetů - Petr Kolář, Jan Apolenář
KELO – Král upírů - Marian Vojtko, Radim Schwab
KEKSI – Král ušounů - Vilém Čok, Filip Gröger
ILLA – Král vran - Jakub Šlégr, Tomáš Hundža
KAREL – Král lidu - Henrich Šiška, Michal Slaný
LEV – Král jezer - Ondřej Izdný, Ondřej Ruml
EFINE – Čarodějka podob - Markéta Procházková, Vanda Károlyi
KRÁLOVNA SKŘÍTKŮ - Anastázie Landová, Viktorie Genzerová, Berenika Suchánková

 Zdroj ofico fotky,obsazení a anotace: klickralu-muzikal.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...