Ryor - Noční krém s mořskými řasy

Krémy od Ryoru mám velmi ráda, už jsem jich pár vyzkoušela a nějakou dobu mi teď dělá večer společnost krém s mořskými řasy.
Noční krém s extrakty z mořských řas: Mořské řasy obsahují mnohem více užitečných látek než suchozemské rostliny, například enzymy, antioxidanty a přes 20 minerálních látek.

Mořské řasy pomáhají pokožku hydratovat a zpevňovat. Tento krém je vhodný pro všechny věkové kategorie a téměř pro všechny typy pleti - od normální až po suchou a citlivou. Ale pro mastnou pleť bych ho moc nedoporučila, je poměrně mastný, alespoň mě tak přijde.
Obsahuje vitamín E a intenzivně působí proti vráskám.

Krém má být lehký a jemný, ale zas tak lehký mi nepřijde. Je spíše hutnější, pro noční krém ale ideální. Dobře hydratuje, na to si nemůžu stěžovat. Velmi dobře se roztírá a rychle se vstřebává, pleť je po něm velmi příjemná. A stačí ho malé množství. Má jemnou, nevtíravou parfemaci, mě docela voní.


Obsah: 50ml
Cena: 111Kč
Hodnocení: 5/5

4 komentáře:

  1. Ryor mě láká, zatím mám vyzkoušené pouze tonikum, ale jsem spokojená.. takže se podívám i po dalších produktech:) tento krém mám mamka a myslím, že si na něj taky nestěžuje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já kosmetiku Ryor používám už dlouho,hlavně co se denních krémů týče. :)

      Vymazat
  2. Rxor je skvělá značka. Zatím jsem od ní neměla nic, co by byl vyloženě propadák :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...