Pleťová slupovací maska Freeman

Přiznám se,že masky trochu flákám a nedělám si je každý týden, jak je na všech doporučováno. Ale když jsem v Senzaboxu našla pytlíček s maskou, měla jsem samozřejmě radost. Přišla mi okurková varianta, která je slupovací. No se slupovacíma maskama moc nekamarádim, jsem na to slupování prostě asi levá.

Maska je obohacená extraktem z okurky,který pleť čistí, regeneruje a zároveň lehce hydratuje.
Také odstaňuje známky únavy, pleť je po masce jemná, hladká a svěží.
Jinak jako každá maska se rovnoměrně nanese na obličej(vynecháme pouze oční partie), nechá se zaschnout, na masce se uvádí 5-10minut. Já ji nechávala dýl,jelikož nebyla uplně zaschlá a poté se sloupne. Po sloupnutí se pleť opláchne vlažnou vodou a je to.

Maska nádherné voní,když jsem ji otevřela, zaplavila mě vůně okurek, i při slupování se vůně opět uvolní. Voní jak čerstvý okurkový salát, ten sice nemusim, ale maska bych hned snědla. :D
A co se týče slupování, tak mě velmi potěšila. Když se nechá opravdu pořádně zaschnout, sloupnete ji v kuse naprosto bez problémů. Zvládla jsem to i já. :) Po sloupnutí mám pleť opravdu hezky jemnou, hladkou, takže maska má ode mě za jedna.
Pytlíček mi ale přijde lehce nepraktický. Vystačí více jak na jedno použití, takže když ho otevřete, nejde znova zavřít. Lepší je asi koupit klasicky v tubě, pytlíček jen na vyzkoušení.


Cena a balení: 15ml/30Kč, 150ml/136Kč - Myslim ale,že v drogeriích seženete levněji
Hodnocení: 5/5

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Taky mě mile překvapila a četla jsem většinou jen dobrý recenze. :)

      Vymazat
  2. Miluju Freeman kosmetiku, je přírodní, netestuje na zvířatech a je to prvotřídní kvalita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vim,že jsi ji chválila, proto jsem byla zvědavá na tu masku :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...