Řasenka Plump out od Avonu

Tuhle řasenku od Avonu jsem si hned zamilovala, řadim ji k těm nejlepším, co jsem kdy měla. Jedná se o zhuštující řasenku z řady Color trend. Slibuje o 35% větší objem řas. A ten objem taky řasám dodá. Řasenka mě velmi mile překvapila.
Řasy opravdu zahustí a ještě k tomu i prodlouží, řasy vypadají moc dobře. Nerozmazává se a barva je hezky tmavě černá. Co se týče slepování řasy, jelikož řasy mám cik cak, tak neslepit ty moje dá hodně práci. Když se s ní namaluju, nepřijde mi, že bych řasy měla slepený, to možná jen při bližším prozkoumání na fotkách. A takové ty cucky taky nedělá, což je fajn.

Kartáček, neni plastový jako má teď hodně řasenek a který mi maximálně vyhovuje, ale i s timhle se dobře pracuje a mym řasám prostě vyhovuje. Neulpívá na něm přebytečné množství maskary, nabere jen tolik, kolik je potřeba. Během dne jsem si nevšimla žádného rozmazávání, obtiskávání, ani odpadávání.
Obsah: 7ml
Cena: cca 63Kč
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...