Sprchová pěna Fujiyama od Rituals

Tuhle pěnu jsem našla v lednovém Senzaboxu. Je to vlastně sprchový gel, který se po styku s vodou promění v pěnu. Mám ji ve verzi mandarinka a máta a musím říct, že voní opravdu nádherně.

Slupka mandarinky se využívá v čínské medicíně na bolesti na hrudi a při překrvení. Máta se využívá především při nachlazení a bolestech hlavy.

Gelu stačí použít opravdu malinko a tím malinko, myslím fakt malinko. I z toho mála gel strašně napění, že ani nevíte, co s nim, takže bych řekla, že pěna vydrží poměrně dlouho. Jak už jsem psala, hezky voní a pokožka je po ní taková jemná a moc příjemná na dotek. Vůbec nevysušuje.

Má praktickou pumpičku, ovšem většinou se mi povede vymáčknout větší množství, než je třeba, takže opatrně. Pokud Vás nebaví obyčejné sprchové gely, je tohle naprosto ideální náhrada, která Vás bude bavit.

Obsah: 200ml
Cena: 199Kč
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...