Vanilkový lesk na rty Yves Rocher

Lesky na rty miluju, mám doma neskutečnou zásobu od barvících až po bezbarvé. Jedním z nich je i tenhle vanilkový lesk od značky Yves Rocher. Lesk byl v lednovém Ladyboxu a značka Yves Rocher se tam objevuje poměrně často. Tak jen malou recenzi, k leskům toho moc psát nejde.

Lesk opravdu sladce voní po vanilce a ty z Vás, kterým lesk na rtech moc dlouho nevydrží, jelikož ho okamžitě slížou, tak budete trochu zklamané, lesk nijak nechutná,nebo spíš hořce než sladce jako vanilka :)
Je bezbarvý, dodá rtům jen přirozený lesk pro neodolatené rty.
Je lehoučký a nelepí. Co se ale týče výdrže, hodně průměrná. Vydrží tak cca třičtvrtě hoďky,ale to už ho na rtech je malinko.
Balení je klasická tuba, kde se lesk nanáší zešikmeným koncem, díky kterému se lépe nanáší. Tyhle tubičky mám ráda, kor pokud si rty chci přemalovat někde na veřejnosti. Je mi příjemnější vytáhnout tohle, než lesk se stětečkem. :)
Lesk můžete ještě sehnat v mandarinkové, meruňkové a malinové variantě.
 Přišla jsem na to, že nemám fotogenické rty. :D
Balení: 10ml
Cena: 79Kč
Hodnocení: 3/5

2 komentáře:

  1. Yves rocher je super, přítel mi o víkendu přivezl od YR nový kondicionér a je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi tahle značka sympatická. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...