Ziaja - Přírodní olivový krém

Jak už plyne z názvu, aktivní složkou je olivový olej. Tento krém je vhodný převážně na zimu, nahrazuje vyživující složky, které naše pleť v tomto období postrádá. Pokud znáte klasický krém od Nivey, tak tenhle je svou konzistencí ji velice podobný. Je hodně hutný.

Zabraňuje dehydrataci a pleť chrání. Je tedy určen pro normální až suchou pokožku. Rozhodně ale nedoporučuju pro mastnou pleť. Krém je hodně hutný a hlavně mastný, používám ho jako noční krém, ještě ráno cítím, že jsem večer krém nanášela. Ráno by podle mě nebylo možné na něj nanést make-up, určitě je vhodnější na noc.

Je hypoalergenní, zklidňuje podrážděnou pokožku a co víc, je vhodný pro děti od 1.měsíce.
Olivy ráda nemám, zprvu mi krém docela smrděl, ale po čase jsem si na vůni zvykla a začal mi i vonět.

Přiznám se, že ho používám také na svoje extrémně suché paty a to je malý zázrak. Stačí dvě použití a paty jsou mnohem, mnohem lepší. Hydratace je na jedničku, pleť zanechává jemnou a skvěle vyživenou.

Obsah: 50ml
Cena: 60Kč
Hodnocení: 4/5

2 komentáře:

  1. Pořád přemýšlím o koupi tohohle krému, ale asi by na ě´mě byl až moc mastný a zůstanu u toho čokoládového :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastný je opravdu eytrémně,abych po osmi hodinách měla stále mastnej film,to se mi ještě nestalo. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...