Bazénové letní focení

Také už se nemůžete dočkat léta? Teplo ne a ne přijít a já už z toho začínám mít depky, nesnášim zimu a tak jsem nostalgicky projela fotky a našla jedny z léta, kde fotilo v bazénu. Bazén jsem k dispozici zapůjčila já a vizáž též by me :D
Fotografka Michaela Boháčková byla moc sympatická, odpoledne se opravdu povedlo a myslim, že i modelka Lili Pham si ho užila a to i přesto, že trochu klepala zubama :)


Jedná se o beauty líčení, kde jsou zvýrazněny převážně rty, takže nalíčeno bylo poměrně rychle a mohlo se hned fotit.
Použitá kosmetika:
Řasenka - Nivea Double black desinger - Voděodolná,čili do bazénu ideální
Lesky na rty TCW lipgloss - jedná se spíše o rtěnku,než lesk
Make-up Dermacol cover - na foto make-up snad ani jinej nepoužívám
Transparentní pudr Balea
Tvářenka Sephora
a ještě zvýraznit obočí :)

9 komentářů:

  1. Úžasné fotky :)
    ammesworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky! S tou zimou modelku lituju, aspoň u nás je děsně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou z léta,ale bazén byl ledovej. :D

      Vymazat
  3. Krásný fotkyy!! A super líčení ...samozřejmě i modelka.:D

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak nádhernéé!!! V tomhle počasí to vyvolává příjemný pocit naděje, že zanedloho už snad bude teplo :D

    OdpovědětVymazat
  5. u mě na blogu právě probíhá giveaway a já bych tě na ni ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)
    Měj se fajn
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...