Dermacol objednávka

Včera konečně dorazil balíček od Dermacol. Přišly dvě obrovský krabice, zalepené páskou Dermacol. Objednávala jsem si jak já, tak i mamča a jelikož obě jsme chtěly dáreček v podobě krému Enja Push-up, tak jsme si každá objednala svoje. Pošťák se bavil. :D

V krabici byla krásná růžová krabička, jako posílají beauty boxy, uvnitř s motýlkama, no nádhera. Tohle balení opravdu potěší. A krom samotné objednávky jsem ještě našla nějaké letáčky a vzorečky, konkrétně mandlový krém a zpevňující krém.


A moje objednávka:
  1. Zpevňující mléko pro pokožku s celulitidou
  2. Zpevňující gel na bříško
  3. Samoopalovací mléko
  4. BB cream 
Téměř samá pečující kosmetika, jsem zvědavá, jak bude účinná. A BB cream vypadá dobře, přijde mi,že i poměrně kryje.

4 komentáře:

  1. Já jsem právě ve fázi výběru :D Ae musím se vlézt do 500 stovek, protože se mi jako dáreček líbí víc ta báze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě spíše chtěla ten Push-up :)

      Vymazat
  2. Tak to jsem zvědavá na recenzi! Z jejich obdchodu jsem nikdy neobjendnávala. Ale co není, může být. A ten pošťák z vás musel mít asi fakt docela srandu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude až tak po měsíci, kdy by měly být vidět účinky. :) To měl. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...