Když je špatná nálada...

...tak se nakupuje :D Pokud je tedy co, chtěla jsem si udělat menší radost. Potřebovala jsem i nějaký topík na oslavu narozenin a nikde nic. Ale přece jsem nemohla odejít s prázdnou. Prostě radost byla třeba.

Sice mám doma spousty doplňků, ale přišla jsem na to, že většinu už mám opravdu dlouho a vlastně ani nenosim. Takže teď se zaměřim i na jejich nákup. Prstýnky a naušnice jsem sehnala v Takku za 149Kč.

Maličkost jako časopis Joy kupuju každý měsíc a moje vlasy už volají po nové barvě. Tuhle mám poprvé, viděla jsem na ni reklamy, tak vyzkoušim. Do teď jsem používala pěnové, které mi vyhovovaly ze všech nejvíc.

A kosmetika Essence už má limitkul Oz - The great and powerful. Sehnala jsem ji v DM drogerii a vzala si dvoje stíny, mají krásně jemné barvičky. balzám na rty, který mění barvu po kontaktu se rty a lak na nehty.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Když ho dáš na rty, tak ztmavne. Sice jsem si brala růžový, ale pak je poměrně do červena, podle mě to neni balzám, kterým se můžeš každou chvilku namazat. :D

      Vymazat
  2. Miluju nakupování doplňků :D vždycky mám pocit, že si koupím jen pár levných věcí, ale nakonec si koupím milion levných věcí, které stojí dohromady asi milion :D

    Ty čteš zrovna Hostitele? Já taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si řikám kolikrát, dyt je to ve slevě a pak se u kasy nestačim divit. :D
      Ano čtu, chtěla jsem na film do kina,ale knihu ještě nemám přečtenou,tak jsem se na ni vrhla,když už je i ten film. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...