Malý nákup v drogerii

Potřebovala jsem nějaké nové štětce, nejlépe na oční stíny, tak jsem si řekla,že zkusim od Essence, přece jen to mám jen pro sebe na líčení. Jsem zvědavá, jak budou držet. Nakonec jsem si vzala dva na oční stíny za 39Kč a jeden na tvářenku asi za 59Kč
Co používte Vy za štětce? Máte zkušenosti třeba s Elf, nebo Zoeva? A kupujete raději sady, nebo samostatně?


A jelikož mi došel make-up Affinitone, který jsem si naprosto zamilovala a i když doma mám jiné, pro tenhle jsem musela. Navíc je teď ve slevě za 149Kč.

9 komentářů:

  1. Všechny tři jsou skvělé - z vlastní zkušenosti. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám je doma, jsou super :)
    Chtěla jsem Zoevu, ale už nemají tu celou sadu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se ten Smoky Essence rozpadl vejpůl... docela mě to naštvalo :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten štětec se mi líbí už dlouho:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám zkušenost s tím tvářenkovým. Poslala jsem ho dál, je na mne moc široký a měkký - přijde mi, že skoro žádnou tvářenku nenáneber :/ Co je ale od Essence docel dobré, je štětec na piudr :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...