Spotřebováno za únor 2013

Nová rubrika, kde každý měsíc ukážu kosmetiku, kterou jsem spotřebovala v daném měsíci. Sice mám spousty mazadel a všeho ostatního, ale tak rychle to nespotřebovávám, takže články, kde jsou toho pomalu desítky, to u mě nebude. :)
I tady vidite, že moje výrobky jsou pouze tři a i to dalo zabrat. :D Kor co se týče třeba mazatel na tělo, vždy se řeknu, že to mám max na dvě použití už a nakonec se tim mažu ještě aspoň týden.

1. NevO tělové máslo milk and honey (Recenze) - Nejlepší tělové mazadlo, jaké jsem zatim měla. Pokožku jsem po něm měla krásně hladkou, jemnou a příjemně vonělo.Bohužel cena je vysoká, stojí 700Kč, což bych si nekoupila. Nevadí, aspon jsem měla možnost vyzkoušet.
Koupila bych znovu: ANO

2. Čistící pleťové mléko Nivea - Příjemně voní a odličuje dobře. Je vhodné i pro odlíčení očí, řasenka, stíny,tužka, vše bez problému dole. Tyhle mléka jsou pro mě nejlepší.
Koupila bych znovu: ANO 

3. Dermacol 24 control - Make-up od Dermacolu, který je odolný i vůči dotyku, to splňuje. Řadim mezi nejlepší make-upy. Už jsem ho měla po několikáté.
Koupila bych znovu: ANO 

2 komentáře:

  1. Tak NevO chci vyzkoušet již dlouho. Jednou mne nějak přesvědčili k registraci do jejich klubu a říkali, že mi přijde kartička, letáčky, nákup výrobků za polovinu v den narozenin atd...ale nic neposlali, tak jsem NevO nechala plavat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla tohle máslo v Ladyboxu, za tu cenu bych si ho nekoupila, ale je parádní. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...