Spring wishlist

Na seznamu, co bych ráda je toho spousta. Jak vidíte určitě nějaká ta tílka. Mám doma spousty sak, tak abych pod ně měla co nosit. Botičky, chystám se na velký nákup balerínek a lodiček ve všemožných barvách. I nějaký ten doplněk, jakou jsou prstýnky, naušnice, náramky. 
Je to hrozný, když člověk vydělává, pak takhle utrácí :D

8 komentářů:

  1. Dost dobrý! Lodičky bych taky potřebovala..jsem prcek:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky,mám 160cm,ale nosim je spíš protože mi to přijde ženský a přítelovi se to taky líbí. :D

      Vymazat
  2. já zase prahnu spíš po balerínkách, jsem dost nemehlo, co se týče podpatků
    a nejmenší snad taky nejsem
    i když ty podpatky fakt vypadjí žensky, tak prostě hezky, asi se budu muset přihlásit na nějaký rychlokurz chodíme na podpatcích 101 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleríny taky miluju,vždycky jich mám plno. U lodiček je trochu problém,že ne všechny mi sednou. Potřebovala bych boty půlky a to neseženu,takže lodičky se mi hodně vyzouvaj. :)

      Vymazat
  3. ty prstýnky jsou nádherné :)) já zatím žádný wishlist v olberčení nemám, většinou kupuji prostě to,co vidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky,většinou skončim u všcí,kterých mám desítky a vlastně je ani nepotřebuju :D

      Vymazat
  4. ahoj, máš boží blog=))) aa ty jehly chci♥ koukni na ten můj cake-me-please.blogspot.com (za případné follownutí děkuji♥)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...