Akce a slevy v Rossmannu

Když už na Vás tak trochu kašlu,aspon upozornim na akce v drogerii Rossmann. Najdete tam spousty slev a hodně i 1+1zdarma, či dárek k nějakým výrobkům. Já sama tam dnes zabloudila a nechala tam sedm stovek, hrůza. Ale mám toho poměrně hodně a zítra nafotim a pochlubim se :D Také jsem byla si udělat další radost v New Yorkeru...

 

5 komentářů:

  1. Týjo, sedmset jo?:D to si dost zabloudila :D..ale aspon, že sis udělala radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jen v tý drogerii,další tisícovka zůstala v tom New Yorkeru. To udělala a ještě neskončila,potřebuju ji. Je to hrozný no.

      Vymazat
  2. Taky jsem dnes byla v Rossmannu a ruka mi škubala skoro nad vším :D Ale tím, že musím teď platit šalinkartu, přihlášku na magistra atd, tak si to nemůžu dovolit :( Tak jsem odešla jen s lakem z limitky z Essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se z limitky co tam měli líbila jen tvářenka,nic jinýho jsem si nevybrala.

      Vymazat
  3. Nic moc. Ale alespoň nebudu urácet :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...