Narozeninové nákupy

K narozeninám jsem dostala i penízky a dneska jsem se rozhodla, že vyrazim s mamčou na nákupy, jelikož jsem potřebovala pár věcí, ale dopadlo to tak, že mám i spoustu jiných věcí, pro které jsem ani nešla. Nákupy se mi dneska opravdu povedly, všude bych vykoupila snad všechno, mají toho tolik a já chci všechno. :D Nejvíc jsem nakupovala v New Yorkeru, kde jsem téměř nevěděla co dřív.

Chtěla jsem zase nějaké sako, ne že bych jich měla málo, ale šíleně mě lákají různé barvičky, ale ted jsem chtěla bílé a narazila na tohle, které mi hned padlo to oka.
Bílé sako 990Kč

Takový výběr, ale trochu mě mrzelo, že měli jedny nádherný kalhotky s podvazkama, ale bohužel ne vršek. Vršek jsem viděla nedávno, ale nekupovala ho, protože zase neměli spodek, grrr. :-/ Ale našla jsem tohle a jsem nadšená. Jsem prostě na prádlo ujetá.
Podprsenka a kalhotky 79Kč

Oranžové tričko s nějakou slečnou se mi strašně líbilo, jsou na něm perličky a nemohla jsem ho tam nechat. A pak ještě bílé tílko s krajkama, vypadá na těle nádherné, cítim se v něm moc dobře.
Tričko 329Kč, tílko 329Kč

Potřebovala jsem různá jednobarevná tílka, která by se dala nosit i pod ty saka, v New Yorkeru jsem narazila jen na jedno, které se mi líbilo, pak jsem zavítala do Tally Weijl a vzala další dvě. Plus ještě jedno praštěný tílko ve slevě jsem objevila.
Béžové tílko New Yorker 129Kč, Bílé a růžové tílko 2ks za 200Kč, tílko s potiskem 129Kč

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...