Oslavy narozenin + dárečkové new in

Tak se Vám po pár dnech zase hlásim. :) Mám za sebou týden plný oslav narozenin, momentálně lehce bolest hlavy a žaludku na vodě. Jak tedy oslavy vypadaly? Hned se pochlubim. :D
V úterý jsem slavila doma s rodinou, to znamená rodiče, bratr, prarodiče a strejda. Byla to jen malá oslava, kafe, dortík a přání. Dostala jsem dort ve tvaru auta z důvodu, že momentálně dělám autoškolu. Dort byl marcipánový, mňam. :D
Od maminky jsem dostala nádherné šatičky, které jsem měla již vyhlídnuté, pak oranžové tílko a oranžové kalhoty. První jsem se lekla, jelikož kalhoty byly ve velikosti XS a kalhoty mám kolikrát M, ale jsou mi dokonce volný. :D Od prarodičů a strejdy peníze, za které jsem si byla nakoupit dnesa, takže to až za chvíli. Spíše samostatně v dalším článku. :D
V šatičkách jsem absolvovala páteční oslavu, jsou prostě boží. Šatová moc nejsem, ale tyhle miluju. 

Ještě se tu stavovala teta, která mi donesla tulipán a dárková taška obsahovala košili s Ijáčkem, no rozkošná. :D Voňavku, dvě čokolády a knížku Terapie láskou, ze které jsem nadšená, tu jsem strašně chtěla a pomalu jsem skákala radostí, když jsem ji vytáhla.

V neděli tu vlastně ještě byla teta se sestřenicí, od kterých jsem dostala dárek předčasně. Byla to krásná šperkovnice, po které jsem už pokukovala v Nanu Nana. Uvnitř jsem našla oranžové pecičky, deodorant a krásný řetízek se srdíčkem. :)

V práci na mě taky myslí, dostala jsem výborný čokoládový dortík a prý mě ještě jeden dáreček čeká, tak jsem zvědavá. Jsou blázni.

Tak a ted tu máme páteční oslavu. Konala se na jedné diskotéce, já upřímně diskotéky nesnášim, ale moje hospoda, kde normálně slavim byla zavřená a tady už to většina zná a je tam dobrá dostupnost. Bohužel otvírá až v devět večer. :-/ Většina lidí vždy odchází po jedenácté, i kamarádka řekla, že buď ve čtyři ráno, nebo po jedenácté. Do čtyř do rána bych to opravdu nezvládla. Ale pak ještě s jednou kámoškou řekly, že přece nebudeme končit v jedenáct na moje narozeniny a prostě se domu nějak dostanou. Já totiž měla zajištěn odvoz v podobě přítele, ten se mnou neslavil, jen mě vyzvedl a musel být nadšen. První naplánováno na jedenáctou, dvanáctou, v jednu a nakonec v půl druhé. :D
Oslava se povedla, přišli i lidi, se kterýma jsem moc nepočítala, takže jsem byla mile potěšena. Tancovalo se, pilo a bavilo. Moc jsem toho nevypila, ale přesto mě dneska ta hlava docela bolí. Už vim, proč nechodim pařit. :D
A podíváme se na další dárečky. Od nejlepší kamarádky jsem dostala tohle velký lízo, který v sobě skrývá 12 malých, knížku od Laurell K. Hamilton a piercing do pupíku :)
Jedna kamarádka mi upekla dortík s Ijáčkem, bohužel nezvládl večer a trochu se roztekl. :( Pak jsem dostala od další tělové máslo, houbu a kachničku. Všimněte si, jak krásně to barevně sladila. :D Od kamarádka krásnou krabičku a v ní plyšového medvídka Pů, Ijáčka prý nesehnal, tohle mě strašně překvapilo. Ještě dvě lahve, víno a melounovou vodku, vodku nepiju, ale snad se vypije a kytičku, to ale nemám bohužel nafoceno.
Jsem ze všeho nadšená, jsem ráda, že přišlo tolik lidí, lidí, které mám fakt upřímně ráda a jsem ráda, že chodí každý rok a tolik let se už známe a stále se stýkáme.

2 komentáře:

  1. Všechno nejelpší :)) Dostala jsi krásné dárečky. Moc se mi líbí ty věci s motivem Disneyho a a ty bílé šaty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Taky mám strašně ráda Disneyho. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...