Páteční utrácení

V posledních pár dnech jsem přišla na to,že když mi neni nejlíp, při koupi něčeho přece jen je to trochu lepší. Jenže já moje nákupy byly větší, radost větší a vlastně mi skoro bylo jedno, kolik co stálo.

První jsem byla koukat po oblečení a vybrala si v New Yorkeru tílko a nádherný botičky. Jsem z nich hotová, prostě jsem je musela mít, byla k nim i krásná kabelka, ale pro mě bohužel trochu nepraktická. Ještě šaty, ale pro ty musim jinam. Potřebuju velikost 34 a tu měli jen jednu a byl na ní flíček :(
 Tílko Amisu 249Kč
 
Boty New Yorker 749Kč

Pak jsem se ještě byla podívat v Rossmanu, kde je spousta slev a akcí. A i tam moje kreditka brečela.
Šampony Syoss jsem si oblíbila. Byly v akci myslim za 99Kč a k nim dárek tenhle super hřeben.

Řasenku LovelyDoll od Astoru jsem viděla v reklamě, taková sladká růžová reklama a já si ji zamilovala. :D Musela jsem ji vyzkoušet, takže hned byla v košíku. Také jsem našla další limitku od Essence, ale nic moc mě nezaujalo, tak šla se mnou jen tvářenka a pak lak od Miss Sporty za 29Kč.

Akce na rtěnku od Maybelline + zdarma řasenka. Rtěnka stála asi 139Kč a mají ji v krásných dostínech. Vybrala jsem si oranžový, jelikož ted hodně věcí nakupuju právě v této barvičce.

Uff, zase nevim, čim se malovat dřív, ale rozhodně mi to radost udělala, alepon na nějakou tu dobu. Co vy jste si naposled koupily?

4 komentáře:

  1. To tílko je moc hezké, ale boty se mi vůbec nelíbí :-/
    Jinak ta akce se syoss hřebenem ještě platí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou přesně můj vkus,takže já jsem nadšená.
      Byla jsem tam včera,tak to zkus.

      Vymazat
  2. Já ti tu řasenku závidím! Já jí k CW neodstala :/ Už jim došly....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To bych si teda asi rtěnku nebrala. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...