Nový miláček ve skříni

Počasí nám stále nepřeje. Jeden den je kolem 25 stupňů, další o deset méně. V tomto počasí dávám přednost kabátkům a když je to baloňák, ještě líp, sice přítel je uplně nesnáší, ale já je miluju.
A tohle je můj nový kousek, jsem z něj unešená. Vůbec mi nevadí, že mi baloňák lehce rozšiřuje boky, to k němu prostě asi patří, stejně si v něm připadám dobře.


6 komentářů:

  1. Hezký :) já taky ještě kabátek přímo neuložila :D nemá to význam

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, jak někdo může nesášet baloňáky. Podle mě je to ta nepraktičtější věc na světě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto, ale naprosto úžasný...brala bych všemi deseti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dík, to mě těší, že se líbí. Já takovýhle kabáty taky miluju :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...