Pomalu ale jistě se ze mě stává shopaholic

Hezký zbytek víkendu. Jak jste si ho užily? Já parádně, včera jsem byla s přítelem v kině na Iron manovi 3, můžu doporučit, třetí díl se mi líbil snad nejvíc ze všech. Takže pokud se na něj chystáte, určo neprohloupíte.
Jinak dneska..Víte co je nejhorší na tom, když pracujete? Že máte peníze a za co je utratit, to se vždycky něco najde. Přijde mi, že ted nakupuju snad každý týden něco, furt něco potřebuju, pořád se mi něco líbí.

Příští týden jdu na koncert a potřebovala jsem nějaké společenské šaty, jedny se mi líbily v Tally Weijl, bohužel jsem se v nich ale necítila moc dobře, hlavně mi odstávaly od prsou :D Sehnala jsem ale něco jiného, co jsem vlastně ani nepotřebovala.
Sako New Yorker, 249Kč - no fakt, ve slevě, to muselo jít se mnou

Tílko Bershka, 149Kč - Tílek nemám stále dost

Lodičky Humanic, kolem 500Kč - Černé lodičky jsem sháněla už dlouho a konečně ty pravé


Ve středu jsem se ještě byla po delší době mrknout v sekáči, ano, uznávám sekáče a ráda v některých nakupuju, když je co. A tentokrát jsem pár věciček objevila.

Tohle jsem našla mezi sakama a poměrně se mi to zalíbilo.

A nejlepší úlovky, světe div se, v dětském oddělení :D Nikdy mě tam nenapadlo kouknout, přestože v normálních obchodech nakupuju běžne v dětském. Našla jsem tričko s Betty Boop a dvě tílka. Ještě byly ve slevě, protože na dětské byla ten den sleva.

Celkově mě tyhle čtyři vecičky vyšly na necelé dvě stovky, i kdybych tílka měla nosit jen na doma, tak jsou super. Nakupujete taky v Second handu, nebo ne?

2 komentáře:

  1. Nakupovat v dětském je to nejlepší, tam jsou vždy nejlepší kousky :D
    No jinak jsme na tom stejně - když mám peníze, prostě nakupuju.. Bohužel, poslední dobou ty peníze vůbec nejsou :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze jo,hezky veci v detskym a jeste levnejsi.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...