Krém s amarantovým olejem z řady Ryamar od Ryoru

Momentálně používám tento denní krém od Ryoru. Krém obsahuje amarantový olej a je určen pro velmi citlivou pleť. Citlivou pleť nijak extra nemám, snese toho poměrně hodně, netrpim ani na akné. Vzorek mi ale přišel v Senzaboxu a přece ho nenechám někde ležet a zkazit. Proto ohodnotim krém jako takový a nebudu posuzovat účinky na podrážděnou pleť.

Krém je z řady Ryamar, která obsahuje amarantový olej. A co to vůbec amarantový olej je:
Rostlinu s názvem amarant u nás známe jako laskavec. Jedná se o posvátnou rostlinu Inků. Španělé při kolonizaci území Inků dokonce amarant zakazovali pěstovat, pomáhal totiž přežívat vzbouřencům. Jeho základní složení bílkovin je totiž podobné masu.
Navíc obsahuje vitaminy A,B a C, železo, vápník, hořčík a čtyřikrát více vlákniny než normální, pravé obilniny. Obsahuje látku SKVALEN, která se jinak pro lékařské účely v boji proti rakovině získává ze žraločích jater. Je používán samostatně nebo jako součást potravinových doplňků, regeneračních i kosmetických výrobků.
Zdroj: ryor.cz


Krém je určen pro velmi citlivou plet, k jejímu ošetření a ochraně. Vhodný převážně k ošetření vrásek, ale i narušeného kožního povrchu.
Je lehce parfemovaný, má jemnou, poměrně příjemnou vůni, která neni vtíravá a po chvilce na obličeji neni cítit. Konzistenčně je trochu hutnější, předtim jsem měla též od Ryoru s aloe vera a oproti tomuhle byl daleko lehčí. Ale i přesto se velmi dobře roztírá a rychle se vstřebává. Ráno nanesu a po chvilce už je "vsáklý" a můžu nanést make-up.

Hydtratace..no to je otázka. Vyloženě nějak suchou pleť po něm nemám, ale ani mi nepřijde, že by byla nějak extra hydratovaná, lehce suché šupinky na nosu mám, sice fakt lehce, ale mám.
Přemýšlim, co mi tento krém dal a nic mě nenapadá. Kosmetiku Ryor mám ráda, ale už jsem měla od ní daleko lepší krémy. Možná je to tim, že prostě neni určen pro můj typ pleti.

Obsah: 50ml
Cena: 106Kč
Hodnocení: 3/5

3 komentáře:

  1. To já bych potřebovala. Plet mi zčervená po chvilce atd. Docela mě štve :D když ji nechci o to víc ničit make-upem, je to těžký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně pro tebe by asi byl vhodný, daleko víc než pro moji pleť. :)

      Vymazat
  2. To by se mi taky hodilo! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...