Nákupy

Chtěla jsem na Černý most, kde jsem nedávno byla a byla jsem unešená, že tam jsou všechny obchody, které mám ráda pohromadě.

Chtěla jsem nějaké šatičky na léto(pokud nějaké bude). Šatová moc nejsem, ale v poslední době chodim elegantněji, jemněji a více žensky oblékaná. Mikinu si vemu už spíše jen na doma, jinak nosim svetříky.

Tyhle úžasný šaty jsem našla v Gatu. Vzadu jsou delší, vpředu kratší. Jsou krásně barevné a je k nim i pásek. Hned jsem si je šla zkusit, sice krásný, ale S mi bylo velký, XS ale už krásně sedí a já odcházela s prvním úlovkem.

 Gate - 398Kč

Následovala C&C, kde jsem měla vyhlídnuté balerínky. Nemohla jsem se rozhodnout jakou barvičku, jestli modré, růžové, nebo fialové. Vyhrály fialové, tahle barva teď u mě poměrně převažuje.
Potřebuju si vytřídit šperkovnici, kde je mám spousty nenositelných cetek a nakoupit si pár nových kousků.
 Balerínky 198Kč, řetízek 229Kč, náramek199Kč

V Terranově mají tooolik věcí. Hned mě upoutaly tyhle kalhoty, ale nechápu, jak to poslední dobou šijou. Velikost S, přes lýtka trochu těsný, ale to jsem zvyklá, ale v pase tak šíleně volný. A to ted mám u všech kalhot. Jsem spíše na džíny, ale sem tam to chce nějakou změnu a tyhle mě upoutaly barvičkama i střihem.
Kratasy už shánim nějakou dobu, ale žádné se mi nelíbily, tyhle mě ale upoutaly hned. Chtěla jsem džínové, světlé a krátké. A proužkované růžové tričko s mašlí :)
 Kalhoty 499Kč, kraťasy 399Kč, Tričko 199Kč

Po téhle tašce jsem koukala už takovou dobu a jsem ráda, že jsem odolávala, byla ted už totiž zlevněná. Nejsem na různé kabelčičky, kam se mi nevejde ani knížka. Mám nejraději měkké, látkové, tahle to všechno splňuje.
 Taška New yorker 199Kč

Ještě jsme se s mamčou stavily u Vietnamců, nic proti nim nemám, občas se tam dají sehnat parádní věci a kvalitně mi taky nepřijdou špatný. Našla jsem tam tyhle balerínky za 129Kč.

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky mě zaujalo a mají plno barviček i bez proužků. :)

      Vymazat
  2. Pěkné úlovky :) šaty jsou úplně nádherné, gate překvapil.. zajdu se podívat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych nečekala,že takovýhle šaty najdu zrovna tam.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju,dalo zabrat něco vybrt,mají jich tolik.

      Vymazat
  4. Moc krásné šaty:)) taky jsem byla nakupovat v gatu a pořídila si harémky a mikinu meow:3 z obojího jsem nadšená:).. a ty poslední balerínky jsou taky krásný:)) naši vietnamci měli podobný akorát byli méně vzorkovaný a koukala jsem na ně taky:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mají tolik krásných bot,že je těžký si vybrat. :)

      Vymazat
  5. V Gatu nakupuju nesmírně ráda. A ty šaty jsou dokonalý! Vše je moc krásné. Nákup ti oficiálně schvaluji!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam nakupuju ráda, vždy mají tolik pěkných ujetých triček :D Děkuju :D

      Vymazat
  6. Krásné úlovky, hlavně ty doplňky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,doplnky se mi taky moc líbily. :)

      Vymazat
  7. Pááni to je úlovků! :) Pěkné nákupy jak si to udělala mě se nic nelíbí... :( :D Taky potřebuju léto! Sluníčko! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...