Sobotní new in

Žádné nákupy jsem v plánu neměla, ale mamča za měsíc jede k moři a nemůže nikde sehnat plavky, takže pomalu víkend co víkend hledáme plavky, které by ji sedly. Nákupy jsme rovnou spojily s oběděm a opět i moje peněženka trpěla.

Mám teď objednané dvoje plavky, ale těmhle se srdíčkama jsem nemohla odolat, jsou sladký. Sice ani pořádně ještě nevim, zda mě nějaká dovča čeká, ale co. Je léto a to mě vždy popadne nákup plavek. :) A tohle bylo znamení, samý velký a jen tyhle jediný ve velikosti 36, nebylo možnost zkoušet, tak jsem to ale riskla, jelikož podrpsenku si u plavek vždy beru M, ale jsou mi dobře. :)

Punčochy ani nevim, zda Vám mám ukazovat. :D Ale já z nich byla unešená, jen co jsem je zahlédla. A za 100Kč/ks, to jsem prostě musela vzít rovnou dvoje.

A nakonec něco málo bižuterie, neodolala jsem dvoum řetízkům. Kočka mě zaujala hned na první pohled, u labutí jsem se nemohla rozhodnout, zda vzít bílé kamínky, nebo do fialova. Nakonec vyhrály bílé, které mi přišly decentnější. Kus za 50Kč :)

Udělaly jste se také něčim radost? :)

24 komentářů:

  1. Ty plavky jsou krásný :) odkud jsou ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no od Vietnamců :D

      Vymazat
    2. Tyjo jsou ale fakt boží :)) a kde? V Praze někde? Jestli jo, kde přesně :D že bych si pro ně taky skočila :)

      Vymazat
    3. V Praze no,přímo v Sapě. Měli snad už jen troje,tyhle a pak dvoje trochu větší.

      Vymazat
    4. Díky za info, asi tam v nejbližší době sjedu :))

      Vymazat
    5. Neni za co,snad najdeš něco hezkýho. :)

      Vymazat
  2. Ty plavky jsou úžasné!:) Já sem taky dnes byla nakupovat, protože jsem dostala peníze za vysvědčení, mám toho hodně a jsem moc spokojená:) Ale plavky mám troje takže ty to opravdu nebyly:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M další dvoje mají přijít a to ještě mám starší, které ale furt jsou jak nový. Plavky nestíhám pak v létě ani nosit. :D

      Vymazat
    2. To znám:D:D minulý rok jsem si koupila dvoje a jedny už sem měla a nevěděla sem vždycky který dřív:D. Teď to mám podobně když si koupím více věcí najednou, taky nevím kterou si mám vzít dřív a na konec si nevezmu ani jednu:D:D

      Vymazat
    3. No ted budu mít asi šestery plavky. :D

      Vymazat
  3. Tie plavky sú úúúúúžasnééé!!! LOVE IT:)))) páčia sa mi aj pančušky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee užasné plavky! Tiež by som také chcela!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. tie plavky sú dokonalé!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky,potřebuju obnovit bižuterii a z těch labutí jsem byla nadšená. Kde je srdce, to je moje. :D

      Vymazat
  7. tie plavky su krasne.
    Pozyvam ta na GA u mna na bloggu http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné a nevšední plavky. U vody budeš hvězda ;)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti. No přítel je ze všech plavek,co ted mám hotovej a mám pocit,že mě asi nikam ani nevyveze a dovču si rozmyslí :D :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...