Stojánek na naušnice

Konečně mi dorazil stojánek na naušnice. Vybrala jsem si bílý na 72 párů. Potřebuju si udělat pořádek ve všech šperkách a naušnice byly první na řadě. Každý ráno najít obě, to občas dalo zabrat. :)

8 komentářů:

  1. Je krásný. Taky jsem si ho chtěla dříve koupit, ale mám kočku a ta by to hned zničila:/..

    OdpovědětVymazat
  2. Odkud ho máš? je úžasný, taky něco takového potřebuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z ebay :) Já potřebuju hlavně ted na řetízky a náramky a to jsem nic vhodnýho nenašla.

      Vymazat
    2. na náramky jsou fajn takové ty trubkové stojany, na ebay je jich spousta

      Vymazat
    3. Mohla bych poprosit odkaz?

      Vymazat
  3. krásny stojan :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...