Letní nakupovaní

Stále toho nakupování nemám dost a stále mi přijde, že nemám co na sebe :D Potřebuju se teď pořádně vyletnit a hezké letní kousky mi přijde, že v šatníku prostě chybějí. Zvláště topíky, které vypadají elegantně, ale zároveň se dají normálně nosit i nějaké výlety. Nebo kousky, které budu moci nosit na dovče.
Dneska jsem vyrazila s mamčou do města, do Palladia a pár obchodů na Václavském náměstí. A nákupní den jsme zakončily ve světozoru a výborném poháru :)

Z oranžového topu jsem byla unešená hned, i když jsem koukala spíše po jiné barvičce. Líbila se mi bílá a zelenkavá, bohužel ale měli samé větší velikosti, takže jsem skončila na této, nevadí mi to, mám ji ráda.
A bílý krajkovaný top byl ve slevě a docela se mi líbil, tak šel taky se mnou.
 Ann Christine - Bílý top, 179Kč , Oranžový top, 349Kč

Už dlouho hledám nové sandálky. Mám dva roky gumové sandálky z New Yorkeru(ano, dva roky mi vydržely boty, tak dlouho se mi povedlo je hned nezničit), ale už se právě trochu rozpadají a na delší tůry či výlety se s nima už bojim chodit. :D Jenže nikde nemají žádné, které by mě hned upoutaly, až na tyhle.
F&F - Sandálky, myslim, že 169Kč

Na kabelky ujetá nejsem, mám ráda spíše takové ty pytle :D Tahle je přesně podle mého gusta, velký pytel a hodí se mi ted ke spoustě věcí, zvláště k topíku, viz výše a šatům, které uvidíte níže :)
 Taška - Terranova, 299Kč

Ač se teď snažim oblékat spíše elegantněji, nějaký ten infantilní potisk na tričku si prostě nemůžu odpustit. A co víc, miluju oslíka Ijáčka, mám ho už tolik, že pomalu nevim kam s nim, těch plyšáků.. :D Po tomhle tričku jsem koukala strašně dlouho, ale nechtěla se mi za něj dávat plná cena a teď..Hurá, konečně ve slevě.
 Terranova - Tílko a tričko, 149Kč

A konečně úlovek, ze které mám strašnou radost a byla to láska na první pohled. Bílé krajkované šatičky, na těle vypadají naprosto božsky. No dobře, pomalu jak svatební, ale to nevadí :D Přítel je teda kvůli tomuhle podle mě moc neocení, ale já jsem z nich nadšená a u moře budou můj top kousek :D
 Pimkie - Šaty, 849Kč

23 komentářů:

  1. ty šaty jsou vážně nádherné <3

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ten s perličkama je takovej sladoučkej no :D

      Vymazat
  3. Bílý top a sandálky se mi moc moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,po sandálkách jsem se sháněla už dlouho.

      Vymazat
  4. Krásný nákup, šaty se mi opravdu hodně líbí! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou opravdu krásné!:) A ten lososovo-růžový top je taky nádhernej!:) mám ráda takovéto kousky, ale žádný nevlastním:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě snažit si ted takový kupovat. :D

      Vymazat
  6. Ten oranžový top je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. To tričko s oslíčkem Ijáčkem a i to druhý je moc pěkný.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno je moc hezké, ale nejvíc se mi líbí ta taška, ta je úplně ideální :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já mám nejraději tyhle pytle. Normální kabelky moc neunosim. :)

      Vymazat
  9. Ty botky a trička z terranovy. Miluju disney motivy! Nádhera, možná se tam taky vydám! :)
    díky za inspiraci :)

    http://faoltiarna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se nemůžu zbavit toho,že se mi líběj obrázky,nedá se jim odolat. :D
      Určo zajdi,mají tam spoustu podobných za super cenu. :)

      Vymazat
  10. Krásné věci jsi pořídila :) Přesně jak jsi psala, občas taky sáhnu po nějakém tom infantilním motivu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...