Víkendové výletování

Přeju Vám všem krásný víkend, jak užíváte prázdnin, případně léta? Já když mrknu ven, tak je zas zataženo a na zahradě mi bylo poměrně chladno. Divný to počasí, večer vyrážim za přítelem a nevim, co na sebe, jestli v tílku nezmrznu a co teprve zítra. Předpovědi na netu se vůbec nedá věřit :D
Zítra jedeme na výlet do Nymburka, vypadá to, že navše víkendy teď budou výletové, příští jedeme pryč rovnou na celý. Ale těšim se, mám různé výlety ráda, ať už se jedná o denní, nebo celý víkend někde. V Nymburku jsem ještě nebyla(tedy myslim, že ne) a ještě je v plánu jedno městečko poblíž. Určitě se těšte na fotky, ale až spíše v týdnu, někdy ve čtvrtek.

Zkoušela jsem teď dva produkty, krémové oční stíny L`Ambre a tužku na oči,ale..Jsem hrozně šikovná a místo abych se vždy večer mrkla, jak vše drží, tak jsem zalezla do sprchy a odlíčila to :D Takže začnu znova a tentokrát to snad vyjde. Mám teď doma tý kosmetiky tolik k otestování, ale nerada mám načnuto více produktů jedné kategorie, myslim především pečující kosmetiku, jako jsou tělová mazadla, šampony apod, takže to chvilku trvá, než se k ostatním dostanu, ale pár toho tu je :)

A teď mě zajímá, také rády výletujete? Kde se Vám v ČR nejvíce líbilo? Co by jste doporučily vidět? :)

 Hluboká nad Vltavou 2012

14 komentářů:

  1. prajem príjemný výlet :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. V Hluboké nad Vltavou jsem byla.
    Bylo to tam moc pěkné.:)

    OdpovědětVymazat
  3. v jižních Čechách doporučuju ještě Nové Hrady :-) je tam hrad, zámek, hrobka a krásný park Terčino údolí, kde je vodopád

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam jsme bohužel nebyli,to je škoda. Vypadá to hezky.

      Vymazat
  4. Uži si Nymburk, teším sa na fotky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nymburk byl trochu zklamání, Loučeň trochu lepší :)

      Vymazat
  5. Já miluju Jižní Moravu. Okolí Znojma a tak :) Jedu tam za týden a už se nemohu dočkat. Dále miluju rozmezí mezi Českým rájem a Podkrkonoším. Babička s dědou tam bydlí a je to tam úplně luxusní :)
    Těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásny ! :O

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se moc líbí na Šumavě a třeba i na jižní Moravě, vždycky obdivuju ty vinice tam :)
    Hluboká je nádherná, kousek od nás. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na výlet do Nymburka? To je pěkné, bydlím asi 5 km :D.. Jak se ti líbilo? :) Jinak Hluboká byla super, já chci teď na Velkou Ameriku a ráda bych na Červenou lhotu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Červený lhotě jsme taky byli, hezký to jezírko kolem na procházku. :)
      No vidíš,že jsi nenapsala :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...