Vzorkování s BB cream Skin79

Moje testování BB creamů, které jste mohly najít v Senzaboxu trvalo trochu déle, jelikož na běžné líčení mi BB prostě nestačí a nehodlám se tím líčit na den, kdy cestuju po městě.
Všude na pravé asijské BB čtu samou chválu, asi budu jediný blog, který je zkritizuje, na tohle je vidět, že bíbí nejsou zkrátka nic pro mě. Sice mám dobrou pleť, netrpím na akné, ani jiné nedokonalosti, ale prostě musím vidět, že na tom ksichtě něco mám. Mám pihy, takže pleť nemám dokonale sjednocenou a jakmile mi make-up neudělá hezkou "fasádu", nemá u mě šanci. Vlastně si na přirozený vzhled tolik nepotrpím. :D
BB creamu hodlám dát šanci jen na dovče u moře, kdy na sebe nechci patlat zbytečně klasický make-up.

Je mi jasné, že s většinou mých tvrzení nebudete souhlasit, věřím, že jste s těmito creamy spokojené, ale mě zkrátka a jednoduše nesedí a nejsou asi určený pro mě :D

  • The premier gold BB cream
První bb, který jsem vyzkoušela a hned mě mile překvapil. Sice bych si sama vybrala spíše tmavší odstín, ale krásně se přizpůsobil odstínu pleti. Je poměrně hutný, ale dobře se roztírá a dá se super vrstvit. Navrstvila jsem ho až tak, že kryl naprosto dokonale. Tenhle bb by mi místo make-upu i stačil. Krytí je prostě na jedničku.
Obsahuje Golden-Essential komplex, Propolis, květový med, mateří kašičku. Chrání před UV zářením a škodlivými vlivy. Je určen pro suchou pleť, s vráskami, s rozšířenými póry a pro unavenou pleť. Pleť hydratuje, pod tenhle bb jsem nemusela ani použít krém.
Cena: 725Kč
Hodnocení: 5/5


  • Super Plus Triple Functions BB Vital Cream
Vyhlazuje vrásky a díky vysokému UV faktoru chrání pleť před UV zářením. Je vhodný pro mastnou pleť s množstvím mazu, s hnědými skvrnami a vadami, s rozšířenými póry, pleť bez pružnosti, pro suchou pleť se skvrnami a vráskami. Tady si skoro každá vybere. :D Opět pleť hydratuje, chrání a vyživuje.
Ale..zase světlý odstín, který se ale tentokrát moc nepřizpůsobil, vypadala jsem jak smrtka, hrůza. A ještě mi nehezky zvýraznil suchý nos, takže u tohohle je třeba dát ještě krém, či nějaký podklad. Tenhle BB mě tedy nijak zvlášť nenadchl.
Cena: 495Kč
Hodnocení: 1/5

  • VIP Gold Super plus BB cream
Chrání před UVA a UVB zářením, extrakt z kaviáru intenzivně pečuje o pleť. Je určen pro pleť: Problematická pleť s nedokonalostmi, suchá pleť, nevyrovnaná pleť, mastná pleť, pleť s rozšířenými póry.
Obsahuje zlato, kaviár a olej z mandlí - vyživuje pleť do hloubky, pleť je hladší a odolnější.
A další BB, který mi prostě nesedl. Špatně se mi roztíral, přišel mi hrozně mastný, hodně hutný. A co se týče krytí, nekryl snad vůbec, ani začervenalý nos nezakryl.
Cena: 465Kč
Hodnocení: 1/5


  • Oriental Gold BB cream
Vyhlazuje vrásky, plní funkci liftingu, sjednocuje pleť a efektivně překrývá nedostatky, zároveň chrání proti UV záření SPF30. Složky z orientálních čajů, kaviáru a zlata udržují optimální rovnováhu pleti, přirozeně hydratují.
Stejně jako předchozí mi přijde hodně mastný, hutný, ale kryje o kapku více. Stejně bych si ho ale běžně nevzala, na domácí líčení, ok, ale jinak nee.
Cena: 625Kč
Hodnocení: 2/5

  • Hot pink Super Plus BB cream
Redukuje vrásky pro mladší vzhled pleti, chrání před UV zářením.
Obsahuje mandarinkový olej, Arbutin, Ceramide 3, Výtažek ze slunečnice, rýže, břečťanu a zeleného čaje, Phyto-komplex, Adenosine.
Je určen spíše pro normální až mastnější pleť, co se týče krytí, kryje jen decentně a opět mi nesedl odstín. Je třeba přepudrovat, já se po něm hodně leskla.
Cena: 455Kč
Hodnocení: 2/5

  • Snail nutrition BB cream
Obsahuje výtažek z korejských šneků (45 %), působí jako prevence proti nedokonalostem a vadám, udržuje pleť přirozeně hydratovanou a zdravou.
Má takový růžovo našedlý podtón, ale poměrně dobře se přizpůsobil mé pleti a neudělala ze mě ještě větší Sněhurku. Co se týče krytí, ale jo, něco trochu zakryje, vyloženě katastrofa to není. Hlavně se velmi dobře roztírá, což u většiny už jen to roztírání a pokus o dokonalý vzhled mě naprosto deptalo.
Cena: 595Kč
Hodnocení: 3/5

7 komentářů:

  1. Ja som si kúpila naslepo ten Hot pink Super Plus BB cream - PLNE BALENIE, a teda som sa prerátala, nevyhovuje mi moc a tiež sa po nom veľmi lesknem...a ani finish na tvári sa mi nepáči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak plný balení bych si nekoupila snad ani jedno. :)

      Vymazat
  2. mě nejvíc vyhovoval ten Super Plus Triple Functions BB Vital Cream :) jak koukám, tak prostě co člověk, to jinej vkus :) a tak to má být ;) ale to plné balení bych si taky nekoupila, cena je šílená :( dá se sehnat obyčejný bb cream v drogerce za super cenu a je taky dobrý (aspoň můj názor :) )
    Hanny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ted mám vzorečky Nivei a jsem spokojená :D

      Vymazat
  3. Je zvláštní, že každému fungují nějak jinak, třeba ten co tobě vyhovoval nejvíc, tak mě nejmíň, hned jsem ho šla smýt :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chtěla smýt ten jeden,byla jsem po něm tak šíleně bledá,naprosto šílený. Ale docelas mě zarazilo,já měla za to,že to má být v podstatě krém a make-up zároven,ale bez podkladovýho krému to nešlo.

      Vymazat
    2. Já jsem pod všechny raději použila krém vyživující, protože té hromadě silikonů moc nevěřím :D.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...