Chyťte si svůj úlovek dne v Dermacolu

Začíná týdem, kdy každý den jsou dva produkty v akci. Určitě toho využiju. Dochází mi make-up, takže hned v pátek objednávám 24 control, už jsem ho měla a je super. A v pondělí, jelikož budu na dovče zaúkoluju mamču a chci melounový mléko.
Mrkněte na stránky a dozvíte se více. Já mám navíc slevu z minula, takže ještě malinko ušetřim. Navíc dostanete vzorečky, když nakoupíte nad 100Kč, jako dárek je tam momentálně lak na nehty. :)







Nalákalo Vás něco? :)

6 komentářů:

  1. Mě se líbí skoro vše :-) ještě by to chtělo poštovné zdarma a budu šťastná jak blecha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vadí, že akce trvá jen 24hodin na daný produkt, takže když toho chceš víc, máš i několik poštovnýho no.

      Vymazat
  2. Už jsem na to koukala a nemůžu se rozhodnout, jestli si objednat už dnes a mít tak skvělou bázi pod make-up nebo nešetřit a vzít rovnou velké balení "ve skle". :) A na to mléko jsem také koukala, ale už jsem čokoládové s pomeranči dostala jako dárek v tubě, tak to asi prozatím nechám. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je na prd, že toho moc od dermacolu nepoužívám.. Možná si pořídim ale tu rtěnku za 59, to nevypadá marně :-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já naopak mám Dermacol fakt ráda, naoposled jsem taky dělala docela velkou objednávku. A líbí se mi i ten věrnostní program, sleva na další nákup, v balíčku vzorečky, případně dárek...

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...