Když se jde jen do drogerie...

Tak, dovča už se mi blíží, v sobotu letíme. Dneska jsem ještě potřebovala zaběhnout do drogerie pro nějaké maličkosti, jako jsou žiletky a lak na nehty, který stejně neměli. Skončilo to tak, že mám nový boty a pár doplňků, které v Rossmanu měli za 30Kč.
Už mám tak nějak zabaleno, zítra možná i udělám článek, co si beru s sebou, pokud to zvládnu. Jsem z toho balení vyřízená, nebaví mě to a furt přemýšlím, co mi ještě chybí a potřebuju.

Lodičky za 168Kč, no nekup to. :D

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, jsem z nich taky nadšená. :)

      Vymazat
  2. Já jsem teď pracovala jako hosteska u Rossmanna a ty slevy na bižuterii byly vážně úžasné. :)) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je to vždy hodně vybraný. Ty dva prstýnky jsou velikost M, já bych potřebovala tak XS, ale tak vzala jsem si je. :D

      Vymazat
  3. Kdes ty lodičky koupila? v tom rossmanu? ptám se jako blbec, protože u nás rossman nemáme :-)
    A náušnice jsou moc hezký, za tu cenu bych to tam taky nenechala :-)

    hedwica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lodičky jsou pouze od Vietnamců, ale jsou hrozně měkoučký a pohodlný. Mám už jedny podobný, stejné "značky" a jsou právě super.

      Vymazat
    2. Tak to je super :-) A kam jedete na dovolenou?

      Vymazat
    3. To bude krásná dovolená. Uvidíme z ní fotky?

      http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

      Vymazat
    4. Fotky budou urcite, planujem i dva vylety, takze fotit se bude:)

      Vymazat
  4. Tiež nikdy nekúpim to, čo hľadám, ale prinesiem si to, čo vôbec nepotrebujem :))) Pekne si si nakúpila, hl. tie náušnice v strede sa mi veľmi pačia.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jooo, ty naušnice jsou úžasný! Já se tam snad půjdu podívat jestli tady taky není nějaká akce. A navíc modrý, moje oblíbená barva :))

    http://kralikvkrabici.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrou zrovna nevyhledavam,ale mam ted doma kosili a bluzu,tak sperky i lodicky se v podstate hodej:D Meli v akci jen tu modrou a oranzovoruzovou:)

      Vymazat
  6. Hmmm...musím se také někam dnes podívat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta cena těch lodiček je vážně parádní! :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...