Liebster Award!

Přišel mi milý komentář od Carmen, že mě nominovala na Liebster award. Pro ty z Vás, kteří netuší, co to je, tak jsem hledala a: Pocháýí to z Německa, nominujete pár blogů, které mají méně jak 200 followers a položíte jim deset otázek. Vy odpovídáte na ty, které byly zas určeny Vám.


1. Jaký kosmetický přípravek byste nejvíce postrádaly?
Asi make-up, spolu s řasenkou je to pro mě základ. I když netrpim na problematickou pleť, chci ji mi hezky sjednocenou.

2. Jaká je vaše nejoblíbenější kniha?
Oblíbených knih mám spousty, pokud mám ale vybrat pouze jednu, tak TO od Stephena Kinga.

3. Jaký je váš oblíbený plyšák z dětství?
Vyloženě oblíbenýho asi nemám, protože jich mám spousty:D 

4. Věříte na lásku na první pohled?
Ano věřim, jsem romantička a u přítele jsem hned na první pohled věděla, že to klapne :)

5. Kam byste se chtěly za život podívat?
Do Ameriky a nějakm za exotikou.

6. Jaká písnička je ta vaše?
 Momentálně u mě vede Give me a reason od Pink. A dlouhodobě mě drží Bleeding love od Leony Lewis.

7. Věříte v nadpřirozeno?
Ano.

8. Jakou květinu byste chtěly dostat od přítele k výročí?
Jakkouliv, potěší cokoliv, hlavní, že si vzpomněl. Dostávám především růže a gerbery :)

9. Jak si představujete dokonalý den?
Ráno nemuset brzo vstávat, v klidu se nasnídat, moci celý den odpočívat, buď si číst, nebo třeba vyrazit na výlet.

10. Co v životě byste rádi změnily?
Momentálně nejspíš nic.

http://livecolorful.com/wp-content/uploads/2013/04/Liebster-Award.png
Nominuji:
 
A otázky pro Vás:
1. Jaké je Tvoje nejoblíbenějšíjídlo jídlo?
2. Jaké máš nejraději roční období?
3. Jak si představuješ svůj život za deset let?
4. Jaký modní trend jde mimo Tebe?
5. Nejoblíbenější film?
6. Čim jsi chtěla být jako malá?
7. Jak nejraději trávíš svůj den?
8. Láska nebo přátelství?
9. Věříš v pravou lásku?
10. Máš domácího mazlíčka?

Tak snad Vás nominace potěší, ráda si přečtu Vaše odpovědi :)

7 komentářů:

  1. Moc pěkný článek:) Těším se na holek odpovědi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé děkuji za nominaci :) Určitě se do toho pustím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dakujem za nomináciu :))) Už zajtra budem odpovedať :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, díky moc za nominaci, zítra se pokusím odpovědi zveřejnit.

    OdpovědětVymazat
  5. moje odpovede: http://onepieceofmypie.blogspot.sk/2013/08/nominacia-v-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tady to je :) http://callmeketrin.blogspot.cz/2013/08/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  7. Taaak a už i já mám odpovědi :) Koukni se tady

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...