New in aneb co jsem dostala

Ahoooj, tak jak užíváte slunné dny? Já trpim, miluju léto, ale v mhd je tohle peklo, když jedu z práce mám pocit, že vypustim duši. Navíc mi už druhý týden vůbec neni dobře :-/ Ale právě jsem se dozvěděla, že přítel koupil lístky na Lord of the dance, mám ohromnou radost. To jen tak ve zkratce k mý situaci :D
Už jsem tu párkrát psala, že dělám chůvu, hlídám v jedný super rodině. Pani je strašně milá a stejně vysoká a štíhlá jak já(ok,je štíhlejší:D), ale nosí stejnou velikost oblečení a sem tam se nějakého zbavuje a jelikož já jsem jediná, kdo má její velikost, oblečení putuje ke mě. Je téměř nenošený, kolikrát uplně nový :)
Navíc z práce mi nosí i různou elektroniku, či nějaké blbůstky. No prostě jsem poměrně z práce rozmazlená a teď Vám ukážu, co nového jsem dostala :) Jinak příští týden letim do maroka, takže ještě menší nákupy mě čekají :)

Šatičky jsou z Reserved, sice už jsem je dostala někdy před třemi týdny, ale nebyla jsem schopná je nafotit. Botky jsou uplně v nový, v práci se zbavovali zásob a tak mi je vzala :)

Nádherný halenky, sice lehce prosvítají, ale to nějak přežiju. Bílá má jakoby límečem za krk a je krásně vzdušná. Puntikovaný netopýří top je značky Pietro Filipi, vypadá naprosto úžasně, mám ráda tyhle volný topy.

 A jelikož se mi rodinka vrátila z dovolené, přivezla mi dárečky. Žabky s obrovskou kytkou, na pláž budou super, moje se rozpadly. Přítel bude z kytky určo nadšen;D A dva hrnečky, miluju Ijáčka a celkově na osli jsem ujetá, takže jsem dostala rovnou dva a jsem z nich naprosto unešená. :)

18 komentářů:

  1. Ty žabky jsou naprosto úchvatné! :) Také bych nějaké podobné moc chtěla. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou tak kýčovitý,že to je to pravý pro mě. ;D

      Vymazat
  2. Jeee taková práce musí být skvělá :-) Člověku v moc pracech nedávají k výplatě ještě dárečky :D A užij si Maroko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně ne no:D Pani je moc milá,dostávám i dárky k Vánocům apod,i jen tak knížku mi koupí.. :)

      Vymazat
  3. Ty šatičky jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lord of the dance <3 něco úžasného.
    Užij si Maroko!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste jsem na tom nebyla,ale pritel na to chce uz dlouho:) Dekuju,uziju,ale letime az v sobotu.

      Vymazat
  5. Krásné věcičky :) Moc se mi líbí ty šaty a puntíkovaný top ♥ Užij si Maroko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ty balerínky, i když na balerínky moc nejsem ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Ps: Mám změněnou adresu blogu. Kdyby jsi mě hledala,tak mě najdeš na tomto odkazu:http://kniznikralovstvi.blogspot.cz/

      Vymazat
  8. Ty žabky jsou bombastické!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tak taková práce by se mi také líbila :D.

    OdpovědětVymazat
  10. To je všecko naprosto úžasný! :) Taky bych chtěla někdy hlídat děti, aletady u nás po tom není moc sháňka :)
    A ty šaty jsou naprosto úchvatné :) Užij si Maroko! :)

    http://faoltiarna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. tie šaty z reservedu sú užasneee :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...