Recept na cookies sušenky

Přeju Vám krásný začátek víkendu, co plánujete?
Mě večer přijede přítel a budeme dneska grilovat, pokud se nám tedy podaří rozhořet gril a moje naložený maso bude jedlý. :D Upřímně se v kuchyni moc nevyskytuju, ale jelikož jsem tenhle týden doma sama, naši odjeli na dovču a nějaký ten den byl přítel u mě, tak jsem se vrhla na vaření a pečení. Přece jen, někdy začít musím, nejsem si úplně jistá, zda by mi u něj procházely věčně těstovinový saláty. :)

Jenže u tý přípravy zapomínám fotit, abych sem pak napsala, tak alespoň něco málo. Dneska jsem se rozhodla udělat cookies, přítel je miluje(nemluvím o těch svých, to se teprve zjistí:D). Je to jednoduché, zvládla jsem to i já. :)

Potřebujete:
500g polohrubé mouky
250g másla
250g cukr krupice
1/2 balíčku prášku do pečiva
špetku soli
2 ks vejce
350g čokolády na vaření ( můžete použít jakou chcete)

- tohle množství bylo na dva a půl plechu sušenek

Příprava:
Nejprve si ušleháme máslo, cukr a vejce. Poté přidáme mouku, prášek do pečiva, špetku soli. Čokoládu nasekáme na kousíčky a přimícháme do těsta. Nechtělo se mi patlat s každou sušenkou zvlášť, takže čokoláda šla rovnou do celého těsta.

Troubu předehřejeme cca na 200°C, na plech dáme pečící papír. Z těsta vytváříme kuličky, v troubě se roztečou do požadovaného tvaru cookies sušenek. Na plechu nechávejte rozestupy mezi sušenkami, aby se Vám nespojily dohromady. Pečeme přibližně 20 - 25 minut.

První várka se mi povedla lehce připéct, v mojí troubě byla ideální doba pečení tak 23 minut. Po vyndání jsou sušenky měkké, během chvilky ale ztvrdnou.

 Už jste pekly cookies? :)

11 komentářů:

  1. Cookies miluji, vždy jsem je pekla jen z koupené směsi, do které se akorát přidalo máslo a vajíčko. Sama jsem je ještě nezkoušela, tak si recept uložím a uvidím, kdy se k tomu dokopu :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani nevim, že je hotová směs na cookies, ale ono to neni tak těžký, když jsem to zvládla. :D

      Vymazat
  2. Myslím, že už jsem cookies pekla a tyhle vypadají báječně.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekla jsem je jednou a myslím, že se mi povedly :)
    Ty tvoje jsou ale takové víc bochánkovité, já jsem z nich měla jen takové placičky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju cookies, ale doma jsem je ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou poměrně jednoduchý, přítel je taky miluje a mizelo to rychle. :)

      Vymazat
  5. Vypadají nádherně :) A chutnají určitě ještě lépe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...