Sekáčové šatičky

Hezký páteční večer, jak se máte? Já si tedy trochu postěžuju, dva týdny už je mi nevolno, jsem furt unavená a teď mě ke všemu třetí den bolej nohy, je to takový pocit, jako když si přeležíte ruku a začne se Vám do ní vracet cit. Včera jsem sotva chodila, dnes je to lepší, ale furt to neni ono. Doufám, že je to z toho počasí, že málo piju, jim apod. Mám nízký tlak a tohle počasí, co bylo neni moc pro mě. Horší možnost by byla ta, že to mám z nové antikoncepce, tu nevolnost beru, ale ty nohy... :-/ No snad to do pondělí přejde.

Po nějaké době jsem opět zavítala do sekáče. Sice v sobotu ráno tam jsou "trhy", ale představa vstávání, jsem teď pořád unavená, tak budu ráda, že se vyspim. Proto jsme s mamčou vyrazily dnes a já tooolik krásných věcí jsem tam ještě nikdy neviděla. S jednim stojanem bych odešla nejraději rovnou. Našla jsem si tři šatičky a jeden topík, ostatním jsem odolávala..K moři jedu na týden a šaty mám teď snad už na každý den jiný, jak pořád kupuju nový. :D
Omlouvám se za kvalitu fotek, lépe to nešlo..

 Na tyhle jsem se vrhla hned, je to přesně můj oblíbený styl šatů a už mám jich několik.
 New look  - 190Kč

 Tyhle jsou takový ležérní s kapsama, ale vypadají na těle super.
 
Atmosphere - 150Kč 

Tyhle jsem tam nechat prostě nemohla.
 Miso - 220Kč

A nakonec ještě lehoučký topík, který na dovču bude určo super.
Atmosphere - 60Kč

19 komentářů:

  1. Asi někdy zajdu do sekáče :) Pořídila sis pěkné kousky. Ale oni jsou sekáče a "sekáče", někde je to vyloženě hrabárna a vetešárna a někde mají opravdu pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrabárny nemám ráda, tady je jeden stůl,kde se vyloženě hrabe,ale to mě nebaví a nelíbí se mi to. Ostatní je na ramínkách a hodně věcí i s cedulkama. :)

      Vymazat
  2. Hezké kousky, ceny sice trošku vyšší, ale oproti cenám v obchodě je to pořád pakatel :)
    melange-soul.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny mají vyšší, to máš pravdu. Do 50Kč se nakoupí spíše na tom trhu, nebo když jsou různý akce na něco. Taky si vždy řeknu oproti obchodu.. :D

      Vymazat
  3. Jsou hezké :) A nejvíc se mi líbí ty první! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Na ten si budu muset nějak zvyknout,nesnášim,když mi kouká břicho.. :D

      Vymazat
  5. Ty první šaty jsou opravdu moc hezké, ale i ty další se mi moc, moc líbí.:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné úlovky, hlavně ten top, nádhera! :P

    OdpovědětVymazat
  7. Mooc pěkné úlovky! :) Hlavně ty první šaty jsou jak pro vílu! :) Jen nechápu proč mi v Mostě nemáme super sekáč. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,mě taky přijde,že v nich vypadám jak panenka. :D Třeba jen špatně hledáš. ;D

      Vymazat
  8. ty první šatičky jsou krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj článek mě přímo nakopl k tomu, abych v nejbližší době do nějakého sekáče mrkla. Úlovky jsou vážně parádní! Jinak moc pěkný blog:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kousky jsou opravdu super. :) Nejvíc se mi líbí asi ty první šaty. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  11. ulovila si super kusky :)

    http://hedwica.blogspot.cz/2013/08/giveaway-ruzovy-balicek.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...