Vyhrála jsem :)

Ahooj,
jak užíváte víkend? Co máte v plánu?
V tomhle článku se Vám jen pochlubim rozjasňující paletkou od Clarins, kterou jsem vyhrála na blogu Mily.
Když mi přišel mail, byla jsem naprosto nadšená, zrovna den předtim jsem ji zase obdivovala. :D K tomu byly v dopise ještě dva vzorečky, BB cream a krém, což je hrozně milý. :) Je to moje třetí výhra...
Vyhrály jste už někdy něco? A co to bylo?

19 komentářů:

  1. Jé, tak to je krásné:-)
    Já ještě nikdy nic takhle na blogu nevyhrála, ale snad jednou na mě řada přijde:-)

    hedwica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky jednu a jinak je to moje druhá výhra, první byla Sleek paletka na blogu u Ilky (http://denik-fotografky.blogspot.cz/).

    Tak se za výhry chystám odvděčit, a jakmile dorazí zbytek balíčků z dalekého východu, vyhlásím GA u sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu Sleek paletku závidim, super značka. :)

      Vymazat
    2. Je úžasná, asi půjdu co nevidět do nějaké další :-)

      Vymazat
    3. Já mám doma takovou tu s těma výraznýma barvičkama a ještě barvy na rty :)

      Vymazat
  3. Je to opravdu nádherný rozjasňovač, gratuluji k výhře. :) Na blogu jsem vyhrála jednou dva moc pěkné laky na nehty. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to nádherně.. :)) Gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dost závidím - vypadá skvěle. :) Clarins je vůbec skvělá značka - přítel si od nich kupuje deodorant asi za pětistovku a vydrží mu rok každodenního používání.

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, taky Ti bude líto do ní poprvé hrábnout? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju, vypadá to moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to gratuluji, u Mily jsem si vždycky hrozně přála vyhrát :D :).

    OdpovědětVymazat
  9. 1 vyhrala :)) mam to na svym blogu mrkni :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaká je prosím adresa? Když na tebe kliknu,tak blog mi to neukáže.

      Vymazat
  10. Gratuluju k výhře, ta paletka je opravdu krásná :))

    OdpovědětVymazat
  11. blahoželám..ja som sa zapojila už do toľkých giveaway ale židnu som ešte nevyhrala,idem sa zapojiť aj do tej tvojej a uvidím... :)
    máš šťastie teda no :)
    pozývam ťa na môj blog :)

    Suzzie

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm, tak to je krása, takovou výhru bych si taky nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...