První nákup značky Balea

Balea je snad všude a chválená a já s ní nemám žádné zkušenosti. Teď mi ale došly veškerá tělová mazadla (když nepočítám vzorky a malá balení) a tak jsem chtěla zkusit zrovna něco od Baley. Taky dochází šampon a to jsem automaticky šla pro kokosový, tak jsem zvědavá.

První jsem sáhla po ananasovém mléku, je to limitovaná edice a voní úúúžasně, i kdyby nestálo za nic, miluju ho. :D A pak ve výprodeji byl tělový krém Cukrová pusinka, ten jsem tam nechat nemohla. Voní opravdu cukrově, sladká vůně.


Jaké jsou Vaše oblíbené produkty od této značky?

8 komentářů:

  1. Zkus kdyžtak sprchové gely od Balei, já mám ale ráda spoustu věcí od té značky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty jsem koukala, ale díky Ladyboxu mám teď docela zásoby, ale až dojdou, tak rozhodně po nich mrknu. :)

      Vymazat
  2. Já mám teď oblíbený mandarinkový sprchový gel a neustále používám také antibakteriální gel..

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky kupuji hlavně sprchové gely, vůní se nevyrovnají žádné jiné značce :). Opakovaně si kupuji už někdy od 14i žiletky a pěnu na holení :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kokosové šampóny mám moc ráda :-) A z mazadel na tělo doporučuju spíš ty v té 500 ml pixle, ty hezky voní a přitom hydratují vážně moc hezky :-) Z těchhle limitek ty tělové emulze mi nepřišly nikdy nic moc, tak už je radši nekupuju, ale třeba se zlepšily :D

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, poprvé sis něco koupila od Baley? Tohle je moje oblíbená značka, to ti schvaluju:-) Mají i super sprcháče atd.. A úplně nejlepší je ta jejich řada krémů s ureou - hlavně krém na ruce:)

    Pěknej nákup:)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...