Další balíčky z ebay

Ahoj, jak se máte?
Na mě zas něco vlezlo, mám kašel, takže jsem si protáhla dovču. Ta mi měla začít od čtvrtka do středy, krásné, že :) Ale jsem doma již od včera. Navíc mi vylezly opary, ty jsem snad nikdy neměla a vypadám jak kačer. :D Jinak v neděli plánujem s přítelem jet do Plzně, kde se zdržíme až do pondělí. Navštívíme nějaká muzea a zoo s dinoparkem. Už se strašně těšim. Byly jste někdy v Plzni?

A teď k článku
Přišly mi včera další balíčky z ebay. Je to závislost, když vidim něco za super cenu, co se mi líbí, tak neodolám (nepoužívám tohle slovo nějak často:D). Balíčky si nechávám zasílat k mamče do práce, abych nemusela na poštu, už i listonoška si trochu stěžuje, že mi furt něco chodí a mamča se už hájí tim, že to je pro dceru. :D

Boty byly trochu risk přes net, ale byla to láska na první pohled, že jsem to musela risknout a jsou úžasný. Přesně jak na fotce a dobře seděj. Ale nejsou teplý, takže teď už je asi moc neunosim, pojedou se mnou ale na výlet.
Kupovala jsem ZDE

Topík byl mezi prvníma nákupama a čekala jsem docela dlouho, až tak, že už jsem psala prodejci, ale naštěstí včera dorazil. Vypadá podle mě skvěle(myslim, že přítel úplně můj názor nesdílí), ale mě se líbí. Na fotkách to neni a nebylo vidět, ale jsou v něm všité zlaté nitky, takže se lehce blejská.
Kupovala jsem ZDE

Nakupujete na ebay? A těšíte se na podzimní prázdniny?

13 komentářů:

  1. Obě věci jsou moc krásné :) Škoda, že se bojím objednávat z ebay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se nebála, mě zatim vždy vše sedělo a přišlo i docela rychle. :)

      Vymazat
  2. Mě teda věci z ebay taky docela sedí, ale kvalita pokulhává u některých věcí, ale zase za tu cenu...a botičky jsou krásné, akorát bych se bála té světlé prase, byla bych hned jako čuník My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  3. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)
    Krásný top!

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni proč děkovat, blog se mi líbí, takže budu sledovat ráda. ;)

      Vymazat
  4. Tie topánočky sú rozkošné! A aj top sa mi veľmi páči. Musím už aj ja začať objednávať z ebay :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty botičky jsou náádherné! Škoda, že bych potřebovala velikost 10, která není k sehnání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřim, že se bude shánět hůř. Já mám 6, takže občas koukám i v dětskym :D

      Vymazat
  6. Ty botky vypadají opravdu moc pěkně :)

    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Botičky jsou moc roztomilé :). Sama bych si na ně netroufla, ale na někom jiném by se mi moc líbily.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...